Selfmade: Kiss Nailart + Filmpje


Wanneer ik het idee heb om een nailart te maken, kan ik daar niet meer vanaf komen. Overal plaatjes en voorbeelden zoeken, iets wat precies bij je past. Zo zat dit ook bij mij. Op twitter was er een heel aardig meisje die mij een leuk idee gaf. Bedankt hiervoor ! Vandaag heb ik dus een leuke nailart voor jullie klaar staan. Lees je  mee? Veel plezier !


Misschien past deze nailart niet helemaal bij het weer en de periode. Maar ik vond het een goed moment om te starten met deze nailart. Het zijn een soort 'kusjes' , vandaar 'Kiss Nailart'. Ze leken niet erg lastig, maar achteraf was het wel moeilijk. Het goede vormpje krijgen is een hele klus.


Van deze nailart heb ik ook een filmpje gemaakt, gewoon omdat ik het leuk vond. Ik zou het leuk vinden als je deze ook even zou kijken naast de uitleg op mijn blog. Klik hier als je de video niet kunt zien.

Maar nu de turtorial. Je begint met een lichtroze ondergrond. Dit is nou niet het deel wat erg moeilijk is. Ik gebruik hiervoor van de Hema een roze nagellak in 'Speedy Pink'.

Daarna ga je de 'kusjes' maken. Je kan hiervoor een dottingtool gebruiken, of een satéprikker. Je maakt een klein streepje naar boven, dan een nog kleinere naar beneden. Dan weer naar boven en een iets langere weer naar beneden.

Je kan dan nog een glitter lak gebruiken, om de overige ruimte op te vullen met wat glitters. Ik vind dat dit wel een leuker effect geeft, maar je kan het ook zo laten.

Als laatst finish je dan met topcoat en dan is je nailart af. Dit geeft een mooi glossy effect, en zo blijft je nailart langer op je nagels zitten. Voor het optimale resultaat !

 Ik hoop dat je deze nailart leuk vond ! Deel me je recreaties op twitter, Facebook en instagram.

Wat vind jij van deze nailart?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014