Mijn Mascara Stash

foto gemaakt met foto bewerken

Hey Meiden,

Iedereen heeft wel een mascara. Maar je kan er nooit genoeg van hebben. Iedereen heeft wel z'n favorieten en je bewaard meestal ook al de kapotte/oude. Ik heb in totaal 5 mascara's en deze ga ik vandaag aan jullie laten zien :D Lees je mee? Veel plezier !


foto gemaakt met foto bewerken
Dit zijn al mijn mascara's. Allemaal zwart, want ik houd niet van kleuren mascara.

foto gemaakt met foto bewerken
Als je de doppen bekijkt, is die van Essence en Max Factor toch wel het mooist. Deze hebben een echt design. Die van Max Factor ziet er het mooiste uit ! Wat vind jij ?

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste begin ik met de mascara van Miss Sporty. Deze is echt superfijn! Het balletje aan de buitenkant is heel erg fijn, want dan kan je goed in je ooghoeken. Deze is ook totaal niet duur, en daarom erg fijn!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Een mascara die ik ook elke dag gebruik is die van Essence. Hij is echt handig, want het geeft je superveel volume en is een perfecte combinatie met de Miss Sporty. Deze raad ik zeker aan met de Miss Sporty mascara, want dan krijg je echt mooie wimpers !

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Als 3e heb ik dan de mascara van Max Factor. Deze was echt goed, maar helaas is ie nu leeg. Je wimpers werden er mooi zwart van en was gewoon een topper. Als ik een nieuwe mascara nodig heb, ga ik eens een dure mascara proberen!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken
Ook heb ik een mascara waar niet over te spreken valt. Deze is zó bagger slecht. Je kan 'm ook niet meer gebruiken, omdat hij helemaal hard is geworden. Dit is een heel erg oude mascara van de Etos, die volgens mij niet meer verkrijgbaar is. Jammer!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Als laatste heb ik een mascara van Ados Cosmetics. Deze heb ik een keer gekocht op een marktje toen ik op vakantie was. Dit was echt 3 jaar geleden, en deze mascara is nog niet hard. Dat is echt goed! Ik gebruik 'm ook niet vaak, maar dat wil niet zeggen dat ie niet goed is.

foto gemaakt met foto bewerken

Dat waren dan al mijn mascara's. Sommige mogen echt de prullenbak in, maar anderen zijn echt voor opnieuw kopen geschikt. Mijn top 3 is dan; Essence, Miss Sporty, Ados Cometics.

Wat is jou favoriete mascara?

Ik hoop dat je het een leuk artikel vond! Als je nog ergens anders favorieten van willen zien, kan je dat in de comments zetten. Ook als je nog een filmpje zou willen zien wat je leuk lijkt, zeg het me !

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014