Neon Lakken Casuelle - Swatch & Review

foto gemaakt met foto bewerken

Hoii,

Jij bent zeker ook wel eens in de Bart Smit bij This Is It geweest. Mijn tante dus ook, er waren neon lakken van Casuelle en die heeft ze meegenomen voor mijn verjaardag ! Zelf heb ik er ook wel eens gestaan, maar nooit iets gekocht. Ik had geen goed gevoel bij de kwaliteit als je kijkt wat voor je ervoor betaald. Nu ga ik de 3 neon lakken swatchen en reviewen. Lees je mee? Veel plezier !


foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn de lakken die ik heb gekregen. Ik vind de roze niet echt neon, maar de gele en de groene wel. Misschien is de roze op je nagels wel echt neon! Dat zou tof zijn :)

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Ik begin met de kleur groen. Aan het begin dekt deze kleur echt heel erg slecht, wel merkte ik dat het echte neon was. Het ziet er echt superleuk uit ! Ik had van deze kleur echt niet verwacht dat ie zo neon was op je nagels! Dit is dus zeker een pluspuntje voor Casuelle :D

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Dan de gele, deze leek mij juist echt neon. Maar op mijn nagels viel deze juist tegen. Best raar, de kleuren zien er in het potje meer neon uit dan op je nagels. Ik vind het maar vaag. Deze dekte (net zoals de anderen) in 2 laagjes. Als je 'm echt helemaal gedekt wilt hebben, moet je echt wel 3/4 laagjes gebruiken !

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

En als laatste de roze. Hier had ik mijn minste verwachtingen over omdat deze er het minst neon uit zag. Maar wauwie, wat is dit een mooie kleur ! Op mijn nagels is het een een supermooie kleur neon. Ik heb deze gelijk echt laten drogen en mijn andere had gelakt. Voor het eerst ben ik verliefd... Haha !

foto gemaakt met foto bewerken

Ik ben echt supertevreden met deze nagellakjes ! Ze dekken dan wel niet zo goed, maar het zijn echte neon's ! Ik weet niet hoe duur ze zijn, maar ik raad je aan deze ook eens mee te nemen. Als je fan van neon bent moet je deze zeker kopen. Bij de Bart Smit heb je een hoekje van This Is It en daar verkopen ze ook Casuelle. Zeker even een kijkje nemen !

Wat vind jij de mooiste kleur?

Liefs,
NiceNailss









© Sjabloon NiceNailss 2014