Selfmade: Panterprint Nails !

foto gemaakt met foto bewerken
Nailarten, ik kan er geen genoeg van krijgen. Het blijft altijd superleuk! Ook met het idee dat je elke keer weer iets anders kan maken, erg tof! Dit ik ben ik ook weer bezig geweest met nailarten, en ik heb een panterprint gemaakt. Niet een bepaald spetterende nailart, maar ik vond het leuk om een keer aan jullie te laten zien. Lees je mee? Veel plezier !


foto gemaakt met foto bewerken

Als ik zelf mijn mening moet geven over deze nailart, vind ik 'm niet heel erg mooi gelukt. Bij mijn pink is de zwarte nagellak uitgelopen en bij mijn wijsvinger wilde het hoekje niet lukken. Op mijn ringvinger is het roze printje te groot, jammer !

foto gemaakt met foto bewerken

Ookal is de nailart erg simpel, het lukte gewoon niet, haha! Ik zal jullie uitleggen hoe je deze nailart maakt. Je begint met een blauwe base. Je kan ook een panter print maken in een andere stijl, maar ik vind deze kleuren combi erg mooi !
Op deze base maak je een paar roze stippen met een dottingtool of gewoon met het kwastje van de nagellak. Doe ongeveer 3 á 5 stipjes per nagel. Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor formaat nagels je hebt !

foto gemaakt met foto bewerken

Daarna maak je met een dottingtool of een striper de letter 'c' of wat streepjes om de stipjes. Tussen de stipjes door kan je ook wat kleine stippen zetten. Zo maak je een echte panterprint, het echte panterprint effect!

foto gemaakt met foto bewerken

Finish met een topcoat. Dit geeft het extra glossy effect! Helaas waren mijn nagels nog niet goed droog doen ik dit deed. Tenminste, mijn pink.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit was dan de turtorial van de panterprint. Ik hoop dat je 'm leuk vondt! Als je nog voorkeuren hebt voor leuke DIY's of artikelen op www.nicenailss.nl , zet dat dan even in de comments !

Wat vind jij van mijn nagels?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014