Photo Diary NiceNailss #1


Dit keer is een heel andere blogpost online, namelijk 'Photo Dairy NiceNailss'. Misschien weet je al wat het is, maar het is de bedoeling dat je hierbij in foto's laat zien wat je die week hebt gedaan. Hier zet je dan een klein bijschriftje onder van wat je 'echt' deed. Dit ga ik dus elke week of om de 2 weken één keer doen, en dan kunnen jullie precies zien wat ik heb gedaan! Kijk je mee? Veel plezier !

 foto gemaakt met foto bewerken
Zaterdag- Hmm.. Samen met mijn zusje brownies gebakken ! Ik had hier een DIY van gemaakt maar alle foto's waren verdwenen :( Echt heel erg raar van de camera. Maar er is al een andere leuke DIY online gekomen :D

Zondag - Yeah! Mijn kamer is eindelijk een beetje netjes. Ik heb mijn eigen nagel studio gemaakt ! :D Al mijn nagellak spullen paste niet eens op één tafeltje.

Zondag - Werken aan de 'Photo Dairy NiceNailss' voor deze week ! Vinden jullie een Photo Dairy NiceNailss wel leuk ?

Zondag - S'middags gingen we naar mijn Oma. Daar gingen we naar de kinderboerderij. Hier gaan we bijna altijd heen, als het natuurlijk lekker weer is :)

Zondag - Ahw, kijk hoe cute! Mijn broertje bij de geiten <3

Maandag - Vandaag kwam mijn vader thuis uit Amerika. En hij had een Mac Book Air voor mij meegenomen (ik had er natuurlijk wel voor gespaard). Maar YEAH ! Ik ben er echt superblij mee. Nu kan ik super leuke filmpjes maken, heb jij nog een voorkeur voor een leuk filmpje?


Dinsdag - S'ochtends ging ik met mijn zusje joggen. Ongeveer een kwartiertje, gewoon omdat het gezond is, en best leuk. 


Dinsdag - We gingen naar Lijden. Hier hebben we wat gegeten (Hmm, een tosti!). Het is echt een superleuke stad ! 


Dinsdag - Het was een superleuke dag. We gingen naar Corpus en het was daar erg bijzonder. Je leert echt superveel van je lichaam op een leuke manier. Zeker een aanrader !


Dinsdag - In het gebouw van Corpus was echt een mooi uitzicht! Je kon bijna op het strand kijken :) Misschien had je op twitter gelezen dat ik uiteten ging naar een strand tent, maar dit ging niet door. We zijn uiteindelijk bij de IKEA gaan eten.


Donderdag - Vandaag gingen we naar Duinrell. Het was echt superleuk ! Ik ben in de Falcon geweest, en nog veel meer attracties ! :)

Donderdag - Mijn broertje Harm in het bootje, echt leuk om zo te zien.

Vrijdag - Op vrijdag ben ik onder andere aar de Big Bazaar geweest. OMG! Ze hadden OPI Crackle lak voor maar 1,99. Helaas heb ik geen geld, en is de actie al bijna voorbij. Tenminste, hij is voorbij wanneer ik eindelijk weer geld heb. Dan misschien nog bij de Douglas proberen.

Zaterdag - Ik ging een nailart workshop geven aan een paar meiden van 8 t/m 12. Helaas zijn er 2 (super nieuwe !) NYC nagellakjes gevallen waarvan er 1 kapot is gegaan. Gelukkig had ik nog een leeg potje waar ik de lak in kon doen. Het andere potje was gevallen en er zijn allemaal spetters op mijn Adidas vest gekomen en mijn (zo ongeveer nieuwe) broek. Verder was het wel leuk... 

Dat was dan mijn week ! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, als je dit vaker zou willen zien, zet het dan even in de comments :) 

Wat vind jij van Photo Dairy NiceNailss?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014