Essence - Lashes Go Wild

foto gemaakt met foto bewerken
Van mascara's kan je als meisje niet genoeg hebben. Elke is leuk om te testen, geeft ie wel een goed volume? Is ie wel goed zwart? Mascara's zijn meestal in een harde verpakking verpakt, maar Essence heeft iets nieuws; mascara in een tube. Ik kon deze gewoon niet laten liggen. Lees je mee? Veel plezier !

foto gemaakt met foto bewerken
Het leek me leuk om deze mascara te testen, omdat ie in een tube was. Dit is tevens nooit bij mascara's, dus dit was wel echt iets speciaals.

foto gemaakt met foto bewerken
Zo te zien heeft Essence wel zijn best gedaan op het uiterlijk, want ik vind het printje op de verpakking er leuk! De kleurencombinatie is ook erg leuk bedacht.

foto gemaakt met foto bewerken
Toen ik de mascara openmaakte, vond ik het kwastje wel apart. Ik denk dat dit wel een goed volume kan geven, omdat de bobbeltjes de mascara overal aanbrengen als je het kwastje heen en weer beweegt.
foto gemaakt met foto bewerken

Nu testen.. Wow ! Wat een supermooi effect geeft deze mascara. Door de vele haartjes en bobbeltjes die het kwastje heeft, worden je wimpers mooi verdeeld. Zo krijg je ook geen spinnenpoten en een supermooi volume. Dit is zeker geen miskoop. Deze mascara ga ik zeker vaker gebruiken, maar dan wel in combinatie met een andere mascara van Essence/Miss Sporty.

foto gemaakt met foto bewerken
Wel heb ik het idee, omdat de mascara verpakt is in een tube, dat deze mascara snel uitdroogt. Ik hoop dat niet dat dit zo is. want het is een erg fijne mascara. Als ie echt snel uitdroogt, zoals ik vermoed, koop ik 'm zeker opnieuw !

foto gemaakt met foto bewerken
Dus mijn conclusie; erg goede mascara voor een erg mooi budget. Misschien droogt ie snel uit, maar het is zeker de moeite waard deze opnieuw te kopen. Deze mascara kost €2,59   .
Ik hoop dat je deze review leuk vond !

Wat vind jij van deze mascara?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014