GASTBLOGGER: Maak Kennis Met Emilie



Hey Iedereen!

Ik ben de nieuwe gastblogger. Ja, nou hoor ik je al zeggen “wat?!” Er was een actie om de gast blogger te worden, en dat heb ik gewonnen. Maar ik zal me eerst even voorstellen. Lees je mee?



Naam: Emilie
Leeftijd: 14 jaar
Twitter account: @nageltje_
Hobby’s : zingen, acteren, schrijven en tekenen
Sport: ik zit op geen sport
Lievelingskleur: roze
Lievelings product: de nagellak van Catrice
Kleur ogen: blauw
Haar kleur: donker blond
Zonder dit product ga ik echt niet de deur uit: mascara denk ik. Ik vind het gewoon mooier staan. Tja… mascara dus
Wat ik nog wil vertellen:
Ik doe vmboT of ook wel mavo genoemd.
Ik zit op het JTS dat is een Jeugd Theater School in Leiden.
En ik hou van schrijven

Hebben jullie nog vragen? Stel ze! Ik beantwoord ze :)
Maar wat ga ik nou doen, als gastblogger, op www.nicenailss.nl?
Nou ik schrijf ook artikelen voor Nicenailss.nl
Elke maandag, 4 weken lang komt er een artikel van mij online. Er zal dan wel bij het kopje 'Gastblogger' komen te staan, zodat je weet dat ik aan het bloggen ben.
Ik neem de site niet over, ik werk gewoon eigelijk als naast blogger. Ik wil dit heel graag proberen want later ga ik misschien ook een eigen blog beginnen.

Maar nu weten jullie tenminste iets over mij. Ik kijk er heel erg naar uit om artikelen te schrijven voor www.nicenailss.nl
En waaraan kun jij mijn reviews herkennen? à Aan 'Gastblogger' in het kopje. 


Groetjes Emilie






© Sjabloon NiceNailss 2014