Hoe Verzorg Je, Je Nagels?

Pas op twitter kreeg ik vragen hoe ik mijn nagels verzorg, want ze zijn al best wel lang. Ik gebruik voornamelijk Trind, maar er zijn ook andere middelen waarmee je je nagels kan verzorgen met een mooi budget. Lees je mee? Veel plezier !

Het meeste wat ik gebruik zijn 2 producten van Trind; Nail Repair & Cuticle Balsem. Deze producten werken erg goed bij mijn nagels. De Nail Repair maakt ze erg hard, en zorgt ervoor dat ze niet afbreken. Hier heb ik al eerder een review over gemaakt, maar toen had ik 'm nog niet 'echt' getest. Nu merk ik dat deze erg fijn is.

In tegenstelling tot Trind hebben we ook van de Hema de ' repair and grow' . Deze heb ik een tijdje gebruikt, maar ben er na een week of 2 mee gestopt. Dit omdat het niet in je nagels trekt. Ook zegt Hema wel 'repair' , maar hier merk ik niets van.

Mijn advies; als je een nail repair/grow zoekt, koop dan die van Trind. Je hebt hier wel echt waar voor je geld, en het werkt echt !

Nu over naar je nagelriemen. Als deze er niet supermooi uitzien heb je ook weinig aan nailart. Want je nagelriemen moeten er wel een beetje fatsoenlijk uitzien.


Je hebt hiervan de 'balsems' voor je nagelriemen van de kruidvat en Trind. Bij die van de Kruidvat, merk je wel dat je nagelriemen er soepeler van worden. Bij mij geeft het alleen geen verzorgend gevoel, omdat het ruikt naar olijfolie.


Bij Trind heb ik wel een verzorgend gevoel, het ruikt erg lekker. Het is een zoete, maar 'balsemachtige' geur. De roze kleur geeft mij ook meer vertrouwen.



Ben jij een tiener die op je budget moet letten? Koop dan de nagelriem olie van de Kruidvat, dit is prima voor je nagelriemen. Maar wanneer je de mogelijkheid hebt voor een wat duurder product, ga dan zeker voor Trind!

Nu nog 2 producten van Trind, maar deze zijn niet gericht op verzorging.
Als eerste hebben we de Ridge Filler. Dit zorgt voor een egaal oppervlak om op te nailarten. Deze zou ik niet aanraden, want je kan hier beter gaan voor een base coat van Essence. Tevens is de Ridge Filler van Trind heel dik, en daarom kan je er niet fijn mee lakken. Ook zorgt het ervoor dat je je nagellak er al binnen 1 dag helemaal af kan trekken. Als je niet van nagellak houdt dat voor een week of meer op je nagels zit, raad ik je deze zeker aan.


De Nail Brightener van Trind is een topcoat, maar ik zou 'm niet als topcoat gebruiken. Waarom? Omdat het een paarse gloed heeft en daarom de kleuren van je nagels/nailart kan verpesten. Voor een manicure is deze wel geschikt, want op blote nagels ziet ie er erg mooi uit!


Dit is dus hoe ik mijn nagels verzorg. Ik gebruk niet altijd de laatste 2 producten, maar voornamelijk de Nail Repair en Cuticle Balsem van Trind. Deze werken echt heel goed bij mij !

Wat gebruik jij voor je nagels?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014