Review Lush #1 - Haar Masker

foto gemaakt met foto bewerken

Hey Meiden,

Pas was ik naar Lush geweest, en mocht ik monstertjes uitkiezen. Ik ben toen voor een haarmasker gegaan, want het leek me superleuk deze uit te testen! Ik heb nog nooit een haarmasker of zoiets gehad, dus voor mij ook een complete verrassing! Lees je mee? Veel plezier!







foto gemaakt met foto bewerken

Dit is het masker, ziet er niet al te smakelijk uit. Met de geur ben je er bij mij ook niet over te spreken, want het is geen zoete geur. Het lijkt wel iets van kruiden ofzo, echt niet mijn ding!

foto gemaakt met foto bewerken






















Toen ik het in mijn haar had gesmeerd, rook je de geur al stukken minder (gelukkig!). Ik deed daarna zo'n douche kapje eromheen, zodat ik gewoon nog de dingen kon doen die ik wilde doen. Het meisje van de Lush zei dat ik het 20 minuten moest laten intrekken en dan eruit wassen met Shampoo & Conditioner.

Toen ik uit de douche kwam merkte ik nog niet erg veel verschil, behalve dat je het supergoed kon doorkammen. Als ik mijn haar normaal zo was zonder het masker, gaat het doorkammen iets moeilijker.

Wat is jou favoriete product van Lush? 

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014