BB Cream Shop

foto gemaakt met foto bewerken
Hoi hoi,

Ik heb een tijdje geleden contact gehad met BB Cream Shop , en ze zouden mij wat toesturen. Eergisteren heb ik dit dus ontvangen, en in dit artikel ga ik 't unboxen en een deel ervan reviewen. BB Cream Shop is een beauty webshop die onder andere BB Cream verkoopt. Ook nagellak, maskertjes, mascara's en nog heel veel andere dingetjes. Lees je mee? Veel plezier !

foto gemaakt met foto bewerken

Toen ik het pakketje binnenkreeg, was het al s'avonds (rond 20:00) en het was al donker. Dus de foto's zijn niet heel erg mooi, maar ik heb geprobeerd ze zo duidelijk mogelijk te maken. Het pakketje was best wel groot, dus ik was echt super benieuwd wat erin zat !

foto gemaakt met foto bewerken

Toen ik 'm openmaakte, zag ik dat er veel bescherming in zat zodat d producten niet kapot konden gaan. Erg slim gedaan, want zo voorkom je dat ze kapot gaan !

foto gemaakt met foto bewerken

- sorry voor de slechte foto -
Ook de spulletjes zaten erg goed verpakt! Het nagellakje was helemaal omringd met bubbeltjes plastic en de maskertjes lagen onderaan. Ik kreeg het nagellakje erg moeilijk uit z'n verpakking, maar zo blijft ie wel zeker weten heel !

foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn de maskertjes. Een in de geur van komkommer, en de andere is 'Aroma'. Ik ga deze zeker nog testen ! Ze komen samen in een leuk artikeltje. Wat ik supertof vindt, is dat het oplegmaskers zijn. Deze heb ik heel graag al een keer willen testen, dus dit komt supergoed uit !

foto gemaakt met foto bewerken

Dan het nagellakje. Dit vind ik echt een supermooie kleur ! Het merk is alleen totaal onbekend voor mij. Het etiketje vind ik wel heel erg leuk, normaal zit er een soort doorzichtige sticker op met tekst. Nu is het weer is een leuk kartonnetje. Zo wissel je nog eens af ! Dit lakje kost €4,50 , klik hier om naar alle Skin Food lakjes te gaan.

foto gemaakt met foto bewerken

Bij het 1e laagje vond ik de kleur echt súpermooi! Alleen de dekking was erg slecht. Dat is erg jammer, want de kleur is echt toppie!

foto gemaakt met foto bewerken

Het 2e laagje dekte al wat meer, yeah! Hier begin je ook de kleur beter te zien. Helaas is de foto iets te donker gemaakt, sorry!

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is dan de lak na 3 laagjes. Echt supermooi! Een toffe nude kleur die echt overal bij past. Voor €4,50 vind ik wel dat ie iets beter mag dekken, maar als je dan de dekking hebt, heb je erg mooie nagels ! Helaas zie je nog wel het witte gedeelte van je nagels.

Ook heb ik dit keer een paar meningen van twitter verzameld, en deze zou ik vermelden in het artikel!
- @nailnerdjess : Persoonlijk vind ik hem niet echt heel erg mooi.. Niet zo mijn stijl!
- @Xxx_Renske_Xxx : super mooi!
- @djura333 : heel mooi en apart
- @BijouxAndNails : apart ziet er erg sheer uit.. ik zou hem niet los dragen.
- @Natalie_v_E : meh niet zo
- @ElfjhuXx - nahhh een beetje oude dames kleur....

Dit zijn alle meningen. Ik ben er deels zeker wel mee eens! Maar het is zeker wel een kleur waar je van moet houden. Of wel, of niet ! Wil jij volgende keer ook hierbij staan? Volg @Nice_Nailss dan op twitter en zeg je mening voor het volgende lakje!

foto gemaakt met foto bewerken

Ik hoop dat je de review van het lakje van BB Cream Shop leuk vondt ! Dit is het 1e deel, maar er komt nog een 2e. Het lakje is erg mooi, maar je moet er wel van houden.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs,
NiceNailss
















© Sjabloon NiceNailss 2014