Selfmade: HalloWeen Nails !

foto gemaakt met foto bewerken
Hey Girls,

Over 2 weken is het alweer halloween. Wat gaat het jaar toch snel! Ik zag op instagram al allemaal nailarts die met halloween te maken hebben voorbijkomen. Ik vond het dus ook tijd worden om hieraan te beginnen. Zo heb ik weer een leuke nailart gemaakt die ik vandaag aan jullie ga laten zien ! En natuurlijk de turtorial. Lees je mee? Veel plezier!


foto gemaakt met foto bewerken

Dit is de 1e keer dat ik een halloween nailart maak, ik vond het best lastig om iets uit te kiezen. Uiteindelijk ben ik voor de volgende dingen gegaan; Maan, Pompoenen, Spookhuis, Grafstenen, Soort rood op de achtergrond & een Heks. De heks staat op mijn duim.

Laten we beginnen met de base. Eerst lakte ik mijn nagels zwart met de zwart van de Etos. Dit was meer zodat de lak daaroverheen beter zou dekken. Daarna gebruikte ik van Essence een Sparkle Sand Effect lak in 'Here's My Number'.
foto gemaakt met foto bewerken
Mijn wijsvinger was heel erg simpel. Ik maakte eerst de grafstenen wit, als een soort schets. Daarna grijs eroverheen en een kruisje met 'RIP' erop, wat ik niet duidelijk kon maken. Haha !






foto gemaakt met foto bewerkenDan mijn middel/ring vinger. Hier gebruikte ik eerst ook wit voor de schets en daarna maakte ik dat rode deel. Hierbij gebruikte ik een kwastje om het mooi over te laten lopen van het rood naar het geel. Bij mijn ringvinger maakt ik dus op dat rode, een spookhuis. Waarmee ik dit dus eerst schetste met wit. Op het  spookhuis gele raampjes.





foto gemaakt met foto bewerkenMijn pink vind ik zelf best leuk ! :D De pompoenen zijn best goed gelukt. Ik begon met wit voor de pompoenen en de maan, de rest spreekt wel voor zich. Want dat is echt simpel, een dottingtool en klaar !






foto gemaakt met foto bewerken
Wat ik de leukste vond, is mijn duim. Het idee erachter vond ik in elk geval tof ! Eerst maak je een schuin streepje en aan de achterkant dunnen streepjes voor de bezem. Dan een groot bolletjes op de bezem voor het lichaam van de heks. Daarop nog een klein bolletje voor het hoofd en een muts erbovenop. Aan de onderkant van de bezem nog 2 dunnen streepjes voor de benen. Deze kleur je in met grijs. Het bezempje met bruin, en de huid met roze/zalm kleur.

foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn alle nagellakjes die ik heb gebruikt;
- Essence 'Here's My Number'
- Essie 'blanc'
- MAX 'nails'
- Etos '20 zwart'
- The Balm 'Lemon Tart'
- MAX 'white'
- MAX 'black'
- Hema 'Summer Party'
- Golden Rose '86'
- Hema 'Dashing Orange'
- Essie 'Snap Happy'
- Catrice 'Beavis & Mud-Head'
- Miss Sporty '40/251'
- Pupa 'm202'
- Essence 'Absolute Pure'

foto gemaakt met foto bewerken

Dit is dan mijn halloween nailart. Misschien komt er nog een nailart in het kader van halloween, of juist iets heel anders. Als je een speciale nailart zou willen zien, laat het dan even achter in de comments ! Zouden jullie het leuk vinden als ik een nailart uitkies en dat ik die dan ga namaken? Elke week komt er dan 1x zo'n nailart online !

Wat doen jullie met halloween?

Liefs,
NiceNailss









© Sjabloon NiceNailss 2014