Ik sta in het HOI tijdschrift!


Zoals je in de Diary al zag, sta ik in het Hoe Overleef Ik tijdschrift! Ik had het ook al op Instagram gepost. Ik vind het echt ontzettend cool. Ookal is het maar een klein stukje, ik wil het graag even laten zien aan jullie :D


Heel lang geleden heb ik het HOI tijdschrift wel eens gemaild. Toen kreeg ik een reactie dat het niet echt geschikt was. Nu ongeveer een maand geleden kreeg ik weer een mailtje met of ik in het tijdschrift wou. Natuurlijk wou ik dat, super tof!


Dit is het stukje waarmee ik erin sta. Helaas is het wel .blogspot.nl , want het is gewoon .NL. Maar dat is niet heel erg, het gaat om het idee. Ik vind dat ze echt een heel leuk stukje hebben schreven!


Ik wilde dit echt graag aan jullie laten zien. Het is gewoon super tof om in zo'n tijdschrift te staan, zelfs als je zelf zeg maar niet gemaild hebt :D Verder vind ik het een best wel leuk tijdschrift, maar ik koop het eigenlijk niet heel vaak. 

Heb jij me al in het tijdschrift zien staan? Ben jij een abonnee?

Love.,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014