EOJD - Verslag


Pas was ik naar de EO Jongeren Dag geweest. Het was mijn eerste keer. En het was echt heeeeel erg leuk! Volgend jaar ga ik weer. Ik wilde hier graag even over vertellen, mijn 'verslag' geven. Ik heb niet gevlogd, maar wel wat kleine video's gemaakt en wat foto's. Ik vertel vandaag van alles van wat ik het aller leukste vond!




Het concert zelf was best wel leuk. De muziek was wel heel erg hard, maar dat maakt niet zo uit. Je voelde het wel helemaal trillen, haha. Aan het begin deed iedereen de flitser van zijn telefoon aan, het licht in de hal was uit. Dus je zag allemaal lampjes die ook net op sterretjes leken. Dat kan je zien in het video'tje hierboven :D (Deze video staat op mijn tweede kanaal, die ik niet gebruik, je mag best abonneren maar ik zal er niks op uploaden, haha!)



Daarna begon de muziek enzo. Er waren tussendoor nog preken en zulk soort dingen. Ook waren er twee jongeren op het podium zelf, die een verhaal vertelde. De ene was heel depressief, nu niet meer hoor. Ze had het idee dat de duivel in haar hoofd zat en dat die zei van; het is nooit de bedoeling geweest om jouw geboren te laten worden. Omdat ze dat daarna echt zelf geloofde ging ze zichzelf snijden omdat ze nog leefde, ik vond het echt een schokkend verhaal! De andere was een jongen, en die werd/wordt gepest. Hij verteld dat hij een tekening had gemaakt waar je duidelijk ziet dat hij Christelijk was en die tekening was heel mooi. Die zette hij op Facebook en daar werd hij dan ook weer voor gepest, maar hij is daar nu overheen. 










Sommige muziek vond ik, dat het niet echt thuis hoorde. Het was mega harde rock muziek, daar hou ik niet zo van. Tijdens de pauze vond blijkbaar het hele stadion dat ze moesten gaan eten. Iedereen ging dus naar de Mac Donalds. We hebben een uur in de rij gestaan voor ons avond eten, niet normaal! Ik vond echt dat ze meerdere Maccies neer moesten zetten. Op de foto hierboven zie je de rij, wauw!

De terug weg was eigenlijk nog wel het leukste. Het was dus tijdens dat concert waren er allemaal ballonnen. Aan het begin ging iedereen die naar elkaar overgooien. Langzaam maar zeker ging iedereen zijn of haar telefoon nummer op de ballonnen schrijven. Dat had ik gedaan samen met Bente en Nicolette. We kregen alle drie van dezelfde persoon een SMS'je. Ik vroeg aan hem waar die zat en dat bleek dezelfde ingang als die van ons te zijn! Daarna gingen we hem zoeken en we zagen hem. Hij zag ons nog niet, dus we zeiden dat we twee hele grote brillen op hadden, toen zag hij ons, dat was echt heel erg grappig!






Maargoed, in de auto gingen we dus wat doen met de nummers die we hadden verzameld. Ik was samen met Bente naar de EOJD gegaan. Zij is echt heel erg grappig, en natuurlijk super aardig! We gingen dus de mensen bellen waarvan ik de nummers had. Ze belde de mensen op en zei; Hallo, gefeliciteerd, u heeft de vriendenloterij gewonnen! U heeft een ton gewonnen! Die kunt u morgen ophalen bij de IKEA bij u in de buurt met de code 4830''. Dat was natuurlijk hartstikke nep, maar als je erbij had geweest had je in een deuk gelegen!




Het was in elk geval echt een super super super leuke dag! Ik heb echt heel erg veel lol gehad met Bente, volgend jaar gaan we zeker weer! Volgend jaar wil ik ook heel graag want een meisje, genaamd Marit, zei dat ze daar ook was maar we hebben elkaar niet gezien. Volgend jaar wel, hoop ik, dan is Bente ook jarig!

Ben jij al wel eens naar de EOJD geweest? Lijkt het je wat?

Love, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014