Swarovski Luchtje


Net zoals ik op instagram het OPI nagellakje had gewonnen, heb ik ook een swarovski luchtje gewonnen. Ik vond het wel heel cool, want ik heb nog nooit een luchtje van Swarovski gehad, en het lijk mij ook wel een heel cool merk. Naar mijn idee is Swarvoski best wel duur, maar ik heb geen idee wat de prijzen hiervan zijn. Ik ken Swarovski alleen als een sieraden merk!



Als allereerst het flesje. Ik vind het er echt heel erg luxe uit zien, ookal weet ik de prijs niet. Het diamantje bovenop het flesje vind ik wel iets typisch voor Swarovski. De glans, de vorm, alles maakt het helemaal af dat een groot deel van je beslissing zal bepalen als je een luchtje zou gaan kopen. 


Daarentegen vind ik het bovenkantje wel tegen vallen. Ik had het stukken fijner gevonden als het gewoon een spuit dopje had. Dit is niet heel erg, maar ik vind het niet heel erg handig. Voor zo'n merk zou ik wel verwachten dat het een spuit dopje had. Maar nu de geur, ik vind 'm best lekker!

Het is een best wel luxe geur, maar ook heel erg vrouwelijk. Ik vind het heel erg lastig om uit te leggen, maar ik vind het wel een lekkere geur. Toen ik ging hockeyen heb ik 'm al een keertje op gedaan, gewoon door 'm om te keepen. Ik heb geen idee waar je dit luchtje zou kunnen kopen, maar dan zou je echt even moeten ruiken als je 'm tegen komt! Ik vind het echt een lekkere geur <3 

Mijn mening over dit luchtje? Super! Ik vind 'm leuk. Dit luchtje raad ik je echt aan als je 'm ergens tegen zou komen. Ik vind gewoon alles aan dit luchtje top, deze zal ik veel vaker gaan dragen. Hij is echt heel fijn!

Wat vind jij van het flesje? Lijkt jou dit een fijn luchtje?

Love,
Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014