Moodiez

Advertorial
Heee Meiden! Laatst kreeg ik een mailtje van het tijdschrift genaamd Moodiez, met de vraag of ik een 'review' wou schrijven over het tijdschrift. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Moodiez is voor mij een volledig onbekend tijdschrift, dus ik was heel enthousiast toen er een pakketje op de gang lag. Ik maakte het open ik wist niet wat ik zag..

Mijn eerste indruk was dat het er echt heel erg leuk uit zag. De voorkant ziet er super gezellig uit met allemaal mooie kleuren waar je helemaal vrolijk van wordt. Het tijdschrift sprak me echt aan! Zelf ben ik niet zo van het lezen van tijdschriften, maar misschien haalt dit tijdschrift me over om dat wat vaker te doen. 

Dit tijdschrift kreeg ik omdat het deze keer ging over het onderwerp ' Wat ben je mooi' en dat vonden ze goed bij mijn blog passen. Het tijdschrift was in het kader van beauty. Zoals jullie zien, wat ziet de voorkant er leuk uit! Helaas kost dit tijdschrift wel 5 euro, maar dan heb je wel een heel dik boekje voor je neus. 



Maar waar gaat het nu over? Daar was ik ook benieuwd naar. Dit tijdschrift gaat dus over van alles en nog wat. Beauty, fashion, smoothies, interviews, pesten en nog veel meer. Het gedeelte met de smoothies sprak me vooral aan, en de foto hierboven met de fashion. Ook staan er nog beauty aanraders in; goedkope producten die je écht moet hebben. Natuurlijk nog een interview met een bekende ster, maar dat ga ik niet verklappen!


Maar wat vind ik er nu van? Zoals ik al zei, ik ben niet van de tijdschriften. Ik zit liever op het internet. Ik ben niet zo'n iemand die voor de lol even gaat zitten om een tijdschrift te lezen, in de vakantie natuurlijk wel! Je kan echt wel een tijdje doen met dit tijdschrift, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Dit is de zevende editie. Maar ik vind dat er wel iets te veel tekst in staat; geen strips of zoiets. 


Op de achterkant kan je je tijdschrift helemaal persoonlijk maken!


Oeh! Goed dat je het artikel helemaal hebt gelezen. Er valt namelijk iets te winnen! Je kunt namelijk deze uitgave winnen van het tijdschrift Moodiez ter waarde van €4,99! Het enige wat je hoeft te doen is een comment achter laten met waarom JIJ dit tijdschrift zou willen winnen. Je hoeft geen e-mail achter te laten, want ik zet in een apart artikel wie er gewonnen heeft, de actie loopt precies één week. Dan kan jij mij een e-mail sturen, naar nicenailss13@gmail.com , als je gewonnen hebt met je adres! Veel succes!


Niet gewonnen? Niet getreurd! Je kan elke maand dit tijdschrift halen bij de boekenwinkel bij jouw in de buurt. Ik ben tevreden over het tijdschrift, maar ik weet niet of ik het vaker zou kopen. Ten eerste omdat ik niet heel erg van lezen hou, maar dat is bij iedereen anders. De layout vind ik in elk geval heel tof!

Waarom zou jij dit tijdschrift willen winnen? Wat vind je ervan?

Lovee,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014