Maaike's Diary #19

Hee allemaal! Maaike's Diary?! Wat is dat nu weer? Yep, ik heb Photo Diary NiceNailss #x weg gehaald. Ik vond het zo'n stomme, lange naam. Dit vind ik veel persoonlijker en daardoor ook veel leuker. De foto vind ik ook veel toffer, want dat past veel beter bij mijn blog. Deze week was trouwens heel leuk, ik ben naar Londen geweest! Yeaah! Daar heb ik niet veel foto's van, maar laten snel beginnen.

 Op de boot onderweg naar Londen, here we come! Dit was op Donderdag. Zoals ik al in de vorige Diary zei, was die diary tot en met woensdag, dus deze heeft meer dagen dan normaal. Maar ik heb wel minder foto's in Londen gemaakt omdat ik daar voornamelijk had gefilmd :D

Yeah! Selfie met het Big Ben ding heid.


En ik was weer thuis van Londen! Op YouTube kan je de vlog zien, binnenkort volgt een shoplog!

 Deze kocht ik in Londen, zo super leuk! Maar ik schaam me echt, het bakje is nu al bijna leeg :O

 Die avond keken we met de hele familie hockey op tv. Eindelijk is iets anders dan dat voetbal, ik vind dat echt stom!

En deze kocht ik ook in Londen, looooveeeeee <3 

Yummiiiee! Bij het avond eten hadden we een smootie. Mijn moeder maakt ongeveer 3 keer per week een smoothie, en ik vind dat zo super super super lekker! <3 

Thuis editte ik gelijk de vlog van Londen. Ik vind het super leuk om zulk soort dingen te editen, want dan kan je alles gewoon nog een keertje zien :D

Toen ik thuis kwam van school, eventjes op de bank zitten :D 

 Die middag luisterde ik muziek op mijn laptop.

En ik deed/leerde mijn huiswerk!

Yummiiee! Deze koopt mijn moeder best vaak en ze zijn echt heel erg lekker bij de koffie of andere dingen. <3 

Avondeten!
 Woensdag ochtend sprongen er mensen in de sloot bij ons aan de overkant, WTF!


 Op school, je ziet hier mijn middageten en een klein stukje van onze school :)

Ook kwam het Loom pakket binnen. Ik vind loomen echt heel erg leuk. Je kan er gewoon heel veel kanten mee op, helaas is de wit al bijna op..

En we keken voetbal op tv. Ik vind voetbal maar een stomme sport...

En donderdag middag hadden we tekenen. Ik hielp een vriendin (Vera) met het afmaken van een project, want daarna zouden we er eentje samen gaan doen!




Die middag ging ik even naar het winkelcentrum bij ons. Ik kocht dit cameraatje van de HEMA. Helaas ging het bij de eerste foto al mis. Mijn vader probeerde een foto te maken omdat het mij niet lukte. Toen maakte mijn vader dus een foto van iets wat ik helemaal niet wilde, maarja. Die foto wordt dan hopelijk niet afgedrukt, maar wel super zonde..

Die avond liep ik voor de lol mee met de avondvierdaagsje van Harm. Het is 'm gelukt!

S'avonds keek ik nog even tv en zoals je ziet is mijn zusje aan het loomen, ze maakt een potlood!


 Wat was het donderdag een super lekker weertje! 

 Vrijdag middag begon ik aan een DIY om iets te experimenteren, maar ik had maar gelijk de hele DIY gedaan. Ik was toch al bezig. Het is echt super leuk geworden!

S'avonds aten we een patatje met een smootthiiiieee <3 Ik vind smoothies echt super duper lekker. Maar ik denk dat jullie dat nu inmiddels wel weten :P



S'avonds even wachten bij de hockey en door naar de huldiging van de avond vierdaagse. Harm was helemaal blij met zijn medialle van chocola, echt heel lief. Dan was dit alweer de diary voor deze week! Ik vond het een leuke week, helemaal top!

Hoe was jouw week? Heb je nog leuke dingen gedaan?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014