New in: Hema Quote Camera

Misschien had je pas al op instagram langs zien komen dat ik dit cameraatje had. Ik heb het een weekje geleden gekocht en ik twijfelde heel erg of ik het wel of niet zou gebruiken omdat het aardig prijzig was. Toch heb ik besloten het wel te doen want sommigen op instagram zeiden dat als ik het misschien niet zou doen dat ik er spijt van zou krijgen. Ik wist zeker dat dat zo was!






Dit is de camera. Het idee is dat je in totaal 24 foto's kan maken, die je dan op foto papier laat afdrukken en waar quotes op komen. Zoals je ziet kan je precies zien op welke foto welke quote komt. Nu ben ik bij de quote 'REALLY' , maar ik heb geen idee wat voor foto ik daarbij zou maken. Jullie wel?





Waarom vond ik het nu zo duur? Ik heb voor alleen de camera €5,- betaald. Dat vond ik al aardig wat, maar wat bleek; je moet het afdrukken er ook nog apart bij betalen. Ik had op twitter gevraagd hoe duur dat is en dat is €2,95 sowieso en dan nog voor het kleinste formaat foto €0,15 tot en met €0,50. Dan ben je dus bijna een tientje kwijt, maar ik vind het idee wel heel erg leuk!






Op het moment heb ik 3 foto's gemaakt, waarvan er één mislukt is. Ik dacht dat die het niet deed en toen maakte mijn vader een foto iets wat ik niet wilde. Maarja, ik zorg wel dat die niet wordt afgedrukt. Waarom wilde ik dit even laten zien? Omdat jullie dit misschien ook wel heel erg leuk vinden! Ik zal zeker even een update plaatsen als ik de foto's heb laten ontwikkelen. 

Lijkt jouw dit een leuke tool? Wat denk jij dat het leukste is om 'REALLY' bij de fotograferen?

Love, 
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014