Andrelon Droog Shampoo

Al een tijdje ben ik op zoek naar goedkope droogshampoo, bij de Kruidvat en de Etos vond ik 'm steeds te duur tot ik bij de Action kwam. Daar heb ik 'm voor een laag prijsje gekocht. Ik heb nog nooit zoiets geprobeerd, dus het leek me wel heel erg leuk om te testen!






De droog shampoo ziet er gewoon prima uit. Er zijn verschillende varianten van de droog shampoo. Deze zou veel volume moeten beloven wanneer je het erin spuit vanaf 20 cm afstand, en dat je het daarna föhnt en kamt. Ik had het er eerst alleen in gespoten zonder te föhnen, toen kreeg ik geen volume. Ik raad je trouwens aan om dit bij de Action te kopen, het scheelt je de helft van het geld!


Verder is de shampoo gewoon prima. Het is wel zo dat je haar niet helemaal fris voelt zoals wanneer je gedouched zou hebben. Het is wel jammer dat je het niet zonder föhn kan gebruiken en dat het best wel duur is als je het niet bij de Action koopt. Er zijn een aantal varianten maar ik merk niet echt dat ik er veel volume van krijg ofzo, ook al zou deze daar wel voor moeten dienen. 


Mijn mening? Ik ben er niet heel erg enthousiast over. Hij is naar mijn mening ietsje te duur voor wat je er bij de Kruidvat voor betaald, maar het is natuurlijk leuk om te hebben. Hij geeft een niet zo fris gevoel, maar hij kan ermee door.

Vind jij droogshampoo fijn? Wat is jouw ervaring daarmee?

Love, 
Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014