HEMA Eyebrow Gel


Al heel lang wilde ik deze, de eyebrow gel. Ik twijfelde erover of ik hem zal kopen voordat ik naar Londen ging, maar daarna heb ik 'm toch wel gekocht. Vandaag review ik deze voor jullie, want ik was er heel erg benieuwd naar! 

De wenkbrauw gel is ervoor, om je wenkbrauwen goed in 'model' te laten zitten. Nu ik eindelijk een beetje wenkbrauwen heb, moet ik natuurlijk wel zorgen dat ze er goed uit zien. Soms teken ik ze wel bij, maar daar moet ik ook nog een goed setje voor kopen want met oogschaduw is niet echt een goede optie.


Normaal gaan mijn wenkbrauwen best wel snel door de 'war', want ik voetbal wel eens met mijn broertjes en zusjes. Dus ze hebben wel wat nodig om een beetje goed te blijven zitten. Ik vraag me wel af of het niet gewoon een tubetje is met gel erin dat je ook voor je haar kan gebruiken maar dan met een special kwastje, haha. 



De gel vind ik er prima uit zien. Net zoals het borsteltje. Dat lijkt wel heel erg op een borsteltje van mascara, maar het lijkt mij dat er geen andere manier is om de gel op je wenkbrauwen te krijgen. Maargoed, toen ik de gel aanbracht had ik eerst mijn wenkbrauwen gekamd, maar door de gel gingen ze weer fout zitten. Ik moest ze weer opnieuw kammen, dat vond ik wel jammer want ik had gehoopt dat dat niet hoefde. 


Ik heb niet heel veel te zeggen over deze gel. De kwaliteit vind ik prima, maar wel een beetje duur. Voor €3,75 heb je zo'n gelletje, ik vind dat wel iets te duur voor zoiets. De gel laat mijn wenkbrauwen gewoon goed op hun plek zitten, meer kan ik er eigenlijk niet over kwijt! Hij droogt snel, en je ziet 'm ook niet zitten als je goed zou kijken. 


Dus? Ik ben tevreden, hoor! De kwaliteit vind ik prima en hij doet zijn werk. Zoals ik al zei kan de prijs misschien iets naar beneden. Het borsteltje is prima, alles is gewoon helemaal goed! 

Heb jij wel eens zo'n gel gebruikt? Wat is jouw ervaring daarmee?

Love, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014