Maaike's Diary #20



Wat was het toch weer een lekker weetje deze week. Daar hou ik wel van. Ik heb lekker buiten gezeten en ben ook nog naar een winkelcentrum geweest. Voor vaderdag had ik het een en ander gekocht. Laten we maar beginnen!



 Deze week hebben bij ons thuis best wel veel geloomd. Deze maakte ik voor Lotte, mijn vriendin. Ik vind deze heel erg leuk geworden! Loomen jullie thuis ook?

Vrijdag, hockeyen! Het was echt super warm. Daarom was het trainen iets minder leuk. Maarja, we trainden met een ander team mee :( Deze foto zou eigenlijk bij de vorige Diary horen, maar dat lukte niet. 

 Heb jij wel eens zo'n rommel gezien? Ik wel! haha. Dit is hoe mijn kamer er ongeveer elke keer aan het einde van de week uit ziet. Tijd om alles dus op te ruimen!

Mmmmm... Mijn ouders hadden deze dingen mee genomen, die zijn erg lekker!

 Yeah, lekker buiten zitten. Ik zit hier wel in de schaduw omdat het in de zon gewoon te heet was. Ik vind het maar raar in Nederland. De ene week is het ontzettend warm zoals nu en de andere week is het weer zo koeletjes als wat.

Mijn vader maakte een toetje, het was helaas helemaal mislukt. 

 Yay! S'avonds gingen we BBQ'en. Dat is echt heerlijk met dit weer. Wij hebben een buiten keuken dus dat is ook nog is heel erg leuk. 

Ik had een video gemaakt van een middag wanneer het warm was. Onder andere van waterballonnen. Mijn vader heeft een Go Pro (zo'n eentje die Masha ook heeft) en daar kan je dus beelden heel langzaam mee maken :D 

Waar was ik naar onderweg? Geen idee.. 

Dit was zondag bij de kerk. De diary loopt niet helemaal goed qua tijd, maar dat is niet zo erg, toch?

 Deze vlaggetjes hadden we opgehangen. Wij zijn klaar voor het WK!

 Yes! Laat de hockey maar beginnen. De vrouwen en de mannen doen het echt heel erg goed. Helaas ben ik nog niet naar een wedstrijd geweest in het stadion, maar dat had ik wel heel graag gewild. Maar niet alles kan!


Donderdag avond had ik een keer met mijn broertje meegelopen met de avond vierdaagse zoals jullie in de vorige diary zagen. Deze foto was op Facebook gekomen ;D

Deze week krulde ik mijn haar, wat vinden jullie ervan? Ik vind het echt super mooi en heel natuurlijk!

 Dit was zondag, we gingen naar de albert heijn :P

 Dit is hoe mijn blog er een jaar geleden uit zag, hoe cool!

 Wiiieeeehhh, lekker weer hockey kijken!

 Mijn vader had cake gekocht, daar mocht ik een plakje van tijdens het hockey kijken.

 Yay, op de fiets naar school. Volgens mij was dit de enige dag dat het regende, want het ziet er best wel nat uit. 

Ik bewerkte een video die ik zondag had opgenomen. Die staat nog niet online, maar ik zeg je, hij is echt tof!

mmm... Dit is mijn favoriete ijsje!

 Wat was het toch weer een lekkere weertje!

 Dit armbandje maakte ik ook van dat Loom gebeuren. Wat vinden jullie ervan?

Donderdag avond keken we weer hockey, de Nederlandse vrouwen zitten in de finale. Deze wedstrijd speelde ze echt heel erg goed!

 Yeeeaahhh! Ik sta in de Hoe Overleef Ik! Ik vind het echt heel erg leuk :D

Vrijdag middag ging ik nog naar een winkelcentrum. Ik kocht een vaderdag kado en ook nog wat voor mezelf. Daar kan ik dan weer wat reviews over schrijven :) Dit was de Diary van deze week! Ik hoop dat je het een beetje leuk vond :D

Hoe was jou week? Was het ook zulk lekker weer bij jou?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014