Mijn Geloomde Armbandjes



Loomen is tegenwoordig helemaal in. Wij doen daar ook aan. Bij ons thuis is iedereen steeds wel bezig. Ik heb er echt al heel veel gemaakt. We kopen ook best wel vaak elastiekjes bij, maar dat is wel duur, vind ik. Vandaag ga ik dus mijn geloonde armbandjes laten zien!


 Dit zijn mijn allerleukste armbandjes. Ze staan heel leuk bij elkaar en je kan ze ook heel goed combineren. Je kan ze bijvoorbeeld ook maken bij een bepaalde outfit. Het handige is dat je alles ook weer uit elkaar kan halen, dus je kan alles hergebruiken, als je dat zou willen. 














Dit zijn al mijn armbandjes! Sommige zijn misschien een beetje jongensachtig, maar ik draag ze ook niet allemaal elke dag. Als ik ze draag zijn het er meestal maar 1 of twee ;) Ik vind loomen vooral heel leuk omdat je ook figuurtjes kan maken. Misschien is het een beetje kinderachtig, maar het is echt heel leuk, ik raad het je zeker aan!

Ben jij al begonnen met loomen? Wat vind je het leukste armbandje?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014