Welkom op het vernieuwde NiceNailss!



Olaa! Welkom op het nieuwe NiceNailss. Misschien is het je al op gemerkt, maar ik heb een nieuwe layout, yeah! Deze keer heb ik het helemaal zelf uitgevogeld, maar ik ben helaas nog niet over alles tevreden. Misschien kunnen jullie helpen, kijk mee naar mijn nieuwe layout!



Ten eerste de header. Hij staat echt niet mooi met de kopjes. Er zit een te grote ruimte tussen. Wat vinden jullie eigenlijk van de header? Ik vind 'm ZO MOOI. Haha. Maargoed, misschien is een van jullie een prof in HTML, want ik zou echt mijn god niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen. Ik wil 'm namelijk heel graag naar beneden hebben, maar hoe? 

Dan het tweede ding, mijn social media icoontjes. Eerst had ik met Yasmine afgesproken omdat samen te doen, ik had het eerst alleen geprobeerd maar ik kwam er echt niet uit. Ik had al alles opgezocht en gedaan, maar helaas. Naja, misschien weet een van jullie hoe dat mooi kan neer zetten? Dan zou ik je zo dankbaar zijn! 

Dat was dan eigenlijk wat ik even met jullie wilden sharen. Hopelijk hebben jullie wel een goede oplossing of idee van hoe ik dat kan veranderen. Ik ben ik elk geval echt super blij me mijn layout, yeah!

Wat vind jij van de nieuwe layout? Wat zou jij veranderen als je de beheerder was? Waarschijnlijk ga ik nog een enquete maken! Zou jij weten hoe ik die twee dingen kan veranderen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014