Update: Telefoon Hoesjes Stash

Hii meiden! Een lange tijd geleden heb ik mijn telefoon hoesjes aan jullie laten zien. Ik gok dat dat meer dan een half jaar geleden was! Tijd voor een update dus. Ik heb alle hoesjes op een rijtje gezet, dus die kun je vandaag in dit artikel voorbij zien komen. Veel plezier met lezen!




Mijn eerste telefoon hoesje is dit hoesje van Angry Birds. Mijn broertje heeft deze een keer voor zijn verjaardag gekregen, maar hij bleek niet om zijn telefoon heen te passen omdat hij een 4s (iPhone) heeft en ik een 4. Ik heb dit hoesje niet zo vaak om mijn telefoon gehad, maar ik vind 'm wel heel grappig!




Whoop, nog een dier als hoesje. Dit is een vogeltje, die heb ik nog best wel vaak om mijn telefoon heen. Het nadeel van deze soort hoesjes vind ik alleen dat ze van rubber zijn. Ze gaan dan helemaal niet makkelijk in je broekzak, en als je hem er weer uit haalt blijft je hoesje waarschijnlijk haken in je broek. Dat vind ik heel vervelend! Maar het hoesje vind ik wel heel tof. 


Dan dit saaie hoesje. Ik kocht deze een keer bij de Media Markt voor €20,- (:O). Dit hoesje wil ik heel graag een keer pimpen voor een DIY, maar mijn vader zegt dat alles wat ik erop zou doen niet zo blijven plakken. Ik vind wel dat dit hoesje heel duur is, want zo bijzonder is ie niet. Er zit niet eens een merk op!



Ook heb ik dit glitter hoesje van de Intertoys. Deze heb ik al helemaal niet vaak om, omdat ik 'm niet heel erg leuk vind. Ik heb deze een keer van Sinterklaas gekregen, met een surprise. Mijn Tante had deze voor mij uitgezocht, maar dit vind ik meer iets voor als ik een keer naar een feestje ga. 


Dit was mijn aller eerste hoesje voor mijn blog. Ik mocht dit hoesje een keer ontwerpen van een bedrijf. Ik vind 'm niet meer zo mooi, dus ik draag 'm ook niet meer. Maar ik vind het wel heel leuk om ' m gewoon te bewaren. Want zo krijg je een hele stash :)


Dan dit hoesje. Dit vind ik echt heeeel erg tof! Helaas zijn er krassen op gekomen en kan ik 'm niet meer fijn vast houden. Maar deze bewaar ik zeker, want ik vind dat er hele leuke foto's op staan, en ook hele leuke teksten. De foto rechts boven vind ik alleen niet leuk, maarja, want dat is geen vriendin. Vind ik. 


En dan nu het hoesje wat ik nu om mijn telefoon heb! Dit is toch wel mijn echte favoriet. Deze kocht ik in Frankrijk (Lille) bij de Claire's voor €10,-. Ik vind dit wel echt een heel leuk hoesje, super tof! ;D


En dan waren dit al mijn hoesjes alweer! Dit keer een update, als er weer wat hoesjes bij zijn gekomen zal ik weer een update plaatsen, maar dit zijn al mijn hoesjes voor deze keer! Ik ben heel blij met mijn telefoon hoesjes, want ik vind ze heel leuk :D

Heb jij een favoriet hoesje? Wat voor hoesjes vind jij het fijnste?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014