Maaike's Diary #18


Hiiii! Deze diary is niet heel lang, kort zelfs. Vandaag is het vrijdag (hèhè), maar ik ben nu als het goed is lekker aan het shoppen in Londen :D :D Daar komt zeker nog een vlog van, maar ik heb dus niet zoveel foto als normaal, van Zaterdag tot Donderdag. Naja, laten we maar beginnen!



Zaterdag had ik hockey. We hadden 1-0 gewonnen, sinds tijden hebben we weer gewonnen, super leuk dus! Het was ook de laatste wedstrijd, we zijn uiteindelijk 4e in de competitie geworden, terwijl we eerst laatste stonden :O

Yummie! We aten dit als avondeten :)

 Zondag lakte ik mijn nagels. Ik had maar heel erg weinig tijd voor het artikel van Studs Voor Nagels, terwijl ik daar een afspraak voor had. Ik moet echt zorgen dat ik volgende keer wel weer een mooie nailart maak. 



Yumiiiee! Ik bakte samen met mijn zusje cakejes. Het was heel leuk, want ik had een  hamburger cakeje gemaakt. 

Die avond keken we Tv.

En maandag avond uploadde ik alvast het filmpje voor Donderdag. 


Ook plande ik een hoop artikelen vooruit. Omdat naar Londen ga heb ik daar weinig tijd voor, dus dit is echt heel handig. Gelukkig had ik een beetje inspiratie :D

 Yaayyy! Nieuwe YouTuber ontdekt. Dit is AnneFleur en ze maakt echt hele leuke filmpjes, ik heb gelijk 'contact' met haar opgenomen. 


Wat was het Dinsdag een heerlijk weertje. Mijn broek is helemaal nat geregend. Het was echt heel erg vies weer. 


En dit is hoe het er de hele dag uit zag, heerlijk man!

 Daarna blogde ik nog wat verder, plannen eh! Ik filmpje ook een filmpje met mijn zusje, Femke. Yay!


Ik zette mijn stiften in een leuk bekertje, super tof!

Yiippiiee! Ik kreeg een pakketje binnen want ik had een winactie op Instagram gewonnen :D 


Woensdag, het was niet al te lekker weer, maarja. Ik fietste gelukkig wel met een vriendin naar school, yaay!

Hihi, wat vinden jullie van deze foto? Ik vind 'm wel wat hebben ^.^ We hadden gym en we moesten de coopertest doen. Buiten. In. De. Regen. Beter kan niet jongens!


Wauw, wat was het toch leuk. Het bleek een grapje te zijn dus we hebben maar 6 minuten gerend, en het bleek niet voor een cijfer te zijn. Ik was lekker nat geworden, echt heel stom!

 Toen ik thuis was, ging ik gelijk door met mijn vader naar de Bruna. Ik moest wat voor mijn ING doen, dus dat moesten we nog snel even regelen voordat we naar Londen gaan. 


 Die avond kreeg ik nog een heel tof pakketje binnen voor mijn blog, binnenkort zie je daar wat over op mijn blog. Ik ben er zelf echt heel erg enthousiast over! :D



Yeps, ik was er klaar voor. Deze foto gooide ik op Instagram, want ik had zoooo veeeel zin in Londen. Ik kon echt niet wachten. En op het moment dat ik dit schrijf moet ik eigenlijk gaan slapen, maar deze Diary  moet wel af zijn! Ik heb op dit moment zo super super super super super super super super super veel zin in Londen, waaaaaah!

En dan s'avonds nog een lekkere stroopwafel en voor de tv. Even chillen. Ik had mijn tas voor Londen al gepakt, op een of andere manier ben ik bang dat ik iets vergeten ben, maar ik weet dat dat niet zo is. Naja, meiden, vandaag, ben ik in Londen. Ik doe vandaag een hockey wedstrijd en ik kom 12 uur s'nachts weer terug. Dus, dan was dit de diary van deze week. Het is een super leuke week. Jullie zien nog een vlog over Londen, wees niet bang ;)

Hoe was jouw week? Ben jij al wel eens in Londen geweest?

Loveeeee,
Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014