Maaike's Diary #16




Hmm.. Dit was een iets mindere week. Ik heb wel een pakketje voor mijn blog ontvangen, wat ik heel leuk vind. Maar, een hele goede vriendin van mij is niet op school geweest. Een andere vriendin trekt ineens op met iemand anders, waar we eerst nog ruzie mee hadden. Alles gaat een beetje mis en is door de war. Ik snap het soms niet meer. De foto's zijn gewoon zoals altijd, dus veel plezier!




Yum! Normaal eet ik dit nooit, maar Zaterdag begon mijn ochtend met een lekker broodje en Yoki. Het was echt heel lekker :D



Bij de koffie nam ik zo'n ding. Lekker!



In de gang wachtte ik tot we naar een winkelcentrum gingen. Want we gingen nog meer moederdag cadeautjes kopen!





Toen we eindelijk klaar waren met dingetjes kopen, gingen we met het hele gezin een ijsje eten bij de Mac. Met Femke deelde ik een mac flurry met magnum.



En daarna moesten we nog naar een verjaardag, de meeste verjaardagen zijn best saai. Deze ook dus. Ik zat naast Jelle met een zakje chips!




En dan s'avonds, lekker voor de TV met een pizza. Die dag had ik niet gehockeyd omdat ik last van mijn voet had. Maar nu gaat alles weer goed!



En daarna spelletjes spelen op mijn computer en het songfestival kijken met Doritos! Dit zijn die hele pittige doritos, die zwarte. Soms vind ik het wel lekker, maar s'avonds? Hmm.. Doe mij maar Nibb'It!



Zondag ging ik naar mijn Oma toe omdat het moederdag was. Het was heel gezellig!


Daarna gelijk door naar mijn andere Oma. Daar was het ook gezellig!


En dan weer onderweg naar huis..


Maandag weer naar school. Mm.. Zoals ik al zei; ik vond het een stomme week.. :(



En dan s'middags nog een appeltje eten met chocola. Die was ik die middag vergeten, het was wel heel lekker! Er zitten trouwens heel veel eten foto's in deze Diary, hahaha. 


Daarna gingen we avond eten. Na het avond eten keek ik samen met Harm tv. Ook legde ik 'm daarna op bed. 



Onderweg naar beneden op de trap, niet heel interessant, haha. 

Dit was het avond eten van woensdag. Ik heb deze week, veel minder foto's gemaakt omdat ik een andere fiets heb. Dan kan ik onderweg minder goed bij mijn telefoon, daarom heb ik wat minder 'onder weg' foto's. 

We hadden op school een tussen uur en ik kocht deze staafjes HEAVEN <3 


Toen ik thuis was nam ik cheese dippers, yummiiee!



S'ochtends zag het aanrecht er zo uit. Ik vond dat ik daar maar een foto van moest maken, omdat ik maar zo weinig foto's heb gemaakt. 



Happyy Maaikkeee! Ik ging die dag naar een vriendin die een hersenschudding heeft. Omdat zij niet op school is, is het veel minder leuk dus ik was heel blij dat ik eindelijk bij haar langs kon gaan. :D


Onderweg naar school.. 



Yep, alweer een tussen uur. Lekker is dat. We waren het 1e uur vrij, toen een uur les en daarna weer een tussenuur. Zo kom je nooit verder..



Een foto van hoe de pauze bij ons op school eruit ziet, toppie!



Bij de vriendin waar ik heb net over had, heb ik deze twee gemaakt! Ik vind dat loomen echt heeeeeel erg leuk! Ik weet zeker dat ik binnenkort ook dat ga aanschaffen, want het is zo leuk!


Yippiiee! Die dag kreeg ik een pakketje binnen voor mijn blog :D



Whooooppp, alweer een happy Maaike. Deze dag was eindelijk weer leuk! :D




En dan s'middags dan nog even een begin maken aan de Diary.



Deze foto postte ik op instagram, vrijdag. Zie je links onder dat bandje? Die heb ik ook bij mijn vriendin gemaakt, ik vind 'm echt super super super leuk!



Mmmmm! Als je dan thuis komt is een cola wel lekker ;)



Het was een heerlijk weertje, dus ik besloot om een keer buiten een filmpje op te nemen die over een 2 weken online komt :D



Deze ketting, die ik bij de Zeeman (hahaha, ja echt) kocht, vind ik heel leuk! Die zal je nog wel in het filmpje zien. Maar ik vind 'm wel echt tof!



Yay! S'avonds eindelijk weer hockeyen. Het was heerlijk weer! Maar wel een beetje warm om te hockeyen, haha. 






© Sjabloon NiceNailss 2014