Producten die ik 's ochtends gebruik

S'ochtends gebruik ik een aantal producten. Iedereen gebruikt wel een aantal producten, maar ik wil vandaag laten zien welke producten ik gebruik en waarvoor. Ik heb namelijk de Concealer van Catrice nieuw, waar ik heel blij mee ben!



 Ik begin mijn ochtend met de concealer van Catrice. Deze heb ik pas nieuw, en hij bevalt me heel erg goed. Je kan er veel verschillende soorten oneffenheden mee bedekken. Je puistjes, donkere plekken onder je ogen en zulk soort dingen kan je bedekken met de bruine kleuren. Je kan je rode plekken neutraal maken met groen, maar daar zie ik het nut niet zo van. 




Als ik dat heb gedaan fixeer ik alles met deze poeder van Casuelle. Hij zat een keer in een box die ik toen met een This Is It actie kreeg. Ik vind This Is It trouwens helemaal niet redelijk. Zeggen ze dat het een actie op YouTube is, staat er later dat de winnaars er ook erover gaan bloggen, dat vond ik zo'n onzin!


Als ik dat heb gedaan, krul ik mijn wimpers met deze wimperkruller. Hij komt van de Etos, en hij is gewoon prima. Meestal krul ik mijn wimpers bij de aanzet. Maar nadat ik de tutorial van Femme had gezien, doe ik het ook op het midden van mijn wimpers. 

Dan geef ik mijn wimpers de goede 'vorm' voordat ik de volume mascara aan ga brengen. Over het algemeen vinden de meeste mensen deze mascara niet fijn omdat 'ie heel erg snel uit droogt, maar hij heeft ondanks dat wel een hele fijne werking, vind ik. 

Om mijn wimpers daarna nog wat volume te geven, gebruik ik deze mascara van Miss Sporty. Deze heb je, als je mijn blog al langer leest, al wel eens eerder voorbij zien komen. Deze vind ik heel erg fijn en heeft een lekker dik kwastje en is ook nog een budget!


En dan als aller laatste zorg ik dat ik er wat wakkerder uit zie. Daarom breng ik deze wit aan uit het Sleek Au Naturel palette. Die breng ik aan op mijn wenkbrauw bot en in mijn binnenste ooghoek. Dat vind ik er altijd heel erg mooi uitzien, veel frisser!

Dat zijn dan alle producten die ik s' ochtends gebruik! Ik ben erg benieuwd naar jouw producten die jij s' ochtends gebruikt. Laat dat even in de comments weten! Ik hoop dat je dit leuk vond om te lezen, nog een fijne dag!

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014