Goedkope Kettingen

Statement kettingen zijn helemaal in, helaas kan je ze bijna niet in normale winkels vinden naast webshops. Ik ben op zoek naar een paar mooie kettingen, en kwam er toch een paar tegen, maar dan niet in een webshop. Het zijn helaas geen statement kettingen, maar ik wil vandaag de kettingen reviewen en als tip aan jullie mee geven!





Als eerste hebben we een ketting van de Zeeman. Je zult wel denken; Zeeman? Yep, daar loop ik soms wel eens naar binnen in de hoop dat ze wat leuks hebben. Ik heb wel eens eerder wat armbandjes daar gekocht. Nu ook deze ketting! Ze hebben er nog veel meer naast deze; ook een ketting zoals deze maar dan met een veertje eraan, superleuk!




Dit is hoe de ketting eruit ziet. Het is van dun materiaal gemaakt, maar dat kan ook bijna niet anders voor €1,99. Het is een makkelijke ketting die je in een keer over je hoofd heen kunt doen zonder sluiting. Je moet helaas wel op passen dat de ketting niet in de knoop gaat, want het duurt heel lang totdat je het weer uit de knoop hebt.







De ketting valt wel aardig lang, maar dat is wel heel leuk om een saai shirtje wat leven te geven. In de winkel dacht ik dat 'ie iets korter was, maar dat bleek dus niet. Hij is 90 cm lang, wat ik aardig lang vind, haha. Voor €1,99 heb je een leuke ketting bij de Zeeman!






Dan hebben we ook nog de ketting van Esprit. Ik kan het niet echt een statement ketting noemen, maar het is wel een idee van een statement ketting. Ik denk ik toch maar eerst iets kleins moest proberen voordat ik een 'echte' statement ketting koop. Want ik moet aardig wennen hoe ik er dan uit zie!






Maak kennis met alle details van onze ketting. Touw, 'goud' en blauw. Ik vind de kleuren heel leuk bij elkaar passen en het kan heel leuk gebruikt worden als kraagje. Ik vind dat de ketting heel erg leuk in elkaar zit. De kleuren zijn goed gekozen en je kan het wel bij elke outfit dragen!




Maar toen ik de ketting eenmaal om had, bleek hij veel langer zijn dan verwacht. Ik had gehoopt dat ie iets meer een ronde vorm had dan deze 'eiige' vorm. Dat vind ik wel jammer, maar ik moet wel goed kijken waar ik dit bij ga dragen, zodat het wel past. Niet bij dit shirt in elk geval, haha. Deze ketting kan je kopen bij de Kruidvat, voor €7,99 zonder korting. Als je ook korting heb, heb je 'm voor €4,99. Ik had 'm voor de lagere prijs!


Dan waren dit mijn tips die ik graag met jullie wilde delen. Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt, misschien is er bij de winkels bij jouw ook wel een leuke ketting te koop!

Welke ketting vind jij het leukste?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014