Studs Voor Nagels

Advertorial
 Zoals je al in de Diary zag, kreeg ik een pakketje voor mijn blog. Namelijk van Studs Voor Nagels. Dit is een site waar ze allemaal verschillende studs kan kopen, voor een laag prijsje. Ik ga de komende 2 weken, elke dinsdag 2 pakjes reviewen van Studs Voor Nagels. Dat doe ik aan de hand van twee verschillende nailarts of soms één nailart. Laten we maar snel beginnen!





Ik had dus 6 pakjes ontvangen. Vandaag review ik deze twee verschillende gouden studs, heel leuk! Het leek mij wel handig om deze twee met elkaar te combineren. Ik wilde er een vrolijke, chique en zomerse nailart van maken. Naar mijn mening is dat gelukt! Dit keer heb ik het trouwens ook op de andere hand gedaan, yay!




Naast studs voor op je nagels, kan je bij deze webshop ook terecht voor studs voor op je kleding. Weliswaar dat is een pakje ontvingen waar niet alle studs in zaten. Als je besteld ontvang je 50 van deze studs in een zakje. Ik heb er ongeveer 10/20 ontvangen per pakje, helemaal top voor 2 nailarts!



Maar hoe plak je de studs nu op? Daar heb je verschillende manieren voor. De manier die ik gebruikte kan iedereen. Je hebt een doorzichtige nagellak nodig en een dotting tool. Je laat de nagellak, in mijn geval mint, laat je drogen. Daarna doe je op de plek waar je de stud wilt hebben een beetje nagellak met de dottingtool. Het restje nagellak op je dottingtool is precies goed om de stud beet te 'pakken' en op je nagel te plakken. Je kan dit natuurlijk ook met nagellijm doen, dan blijven de studs nog langer zitten!





De studs maken niet alleen je nagels mooi, maar je kan je hele outfit ermee compleet maken. Ik heb er een paar leuke armbandjes bij om gedaan, en ik vind dat dat echt een heel erg tof effect geeft! Het is chique, want je zou dit zelfs naar een zomers feestje kunnen dragen!





Wat ook wel handig is aan deze studs, is dat ze een heel klein beetje bol lopen. Dat is vooral fijn voor mij, want ik heb van mezelf hele bolle nagels. Ze hebben voor mij precies de goede ronding. Maar ik vraag me af wanneer je wat plattere nagels hebt, dat ze dan ook wel goed blijven zitten. 



Maar de prijs? Dat valt nog wel mee! Ik vind het redelijk duur als je €1,99 betaalt, exclusief verzend kosten. Je ontvangt dan 50 studs, omgerekend €0,05 euro per stud. Dat is 5 cent. Ik vind dat 5 cent per best duur is, dan zou ik nu €0,70 op mijn nagels hebben, haha! 



Studs voor nagels heeft ook nog een andere webshop, genaamd Festival Trends. Deze webshop vind ik heel leuk! Er staan hele praktische dingen op, voor wanneer je naar een festival gaat. (oordopjes etc.). Maar ze verkopen daar ook 'knokkel ringen' die ik echt heel tof vind!



Lijken deze webshops je nu wat? Kijk dan even op deze twee, je kan op de linkjes klikken die je in het artikel bent tegen gekomen. Je kan met de code 'NiceNails' 5% korting krijgen bij een bestelling op Studs Voor Nagels en met de code 'Summer' krijg je 5% korting op de webshop Festival Trends!

Wat vind jij van de webshops? En hoe vind je de nailart?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014