Maaike's Diary #15



Na een lange tijd geen Diary eindelijk weer eens een Diary, yeah! Omdat ik aan het vloggen was kon ik moeilijk ook nog een Diary online zetten, want jullie wisten alles al door de filmpjes. Vanaf dinsdag ben ik begonnen met foto's maken voor deze Diary. Dus hij zal misschien minder lang zijn dan normaal, maar ik heb wel meer foto's gemaakt dan dat ik voor een Diary zou maken voor een hele week. Deze korte week was wel heel erg leuk! Ik had vakantie, vandaag niet meer. Maar we hebben hele leuke dingen gedaan. 




 Mijn week begint Dinsdag voor deze Diary. Wat was het toen een super lekker weertje! Mijn tante was op bezoek gekomen en ze kwam met haar kinderen even koffie bij ons drinken. 


Omdat het zulk lekker weer was, had ik samen met Harm en Femke het playmobil naar buiten gehaald. Het klinkt misschien heel erg stom, maar we hadden alles leuk neer gezet. Ik vind dat nog best wel leuk, haha!

 Die dag ging ik samen met mijn tante en natuurlijk de rest van mijn familie naar Den Haag, yeah! Eerst hadden we, voordat we naar Den Haag gingen, nog wat musea bezocht en een gevangenis. 





Eenmaal in Den Haag gingen we Glow Golven. Dat is gewoon midgetgolf maar dan met glos in de dark. Je hebt dan allemaal je eigen bal, en als je A B en C hebt qua spelers zit het zo; A begint, laat zijn balletje liggen en slaat 1 keer, dan gaat B, doet hetzelfde, dan gaan C, doet ook hetzelfde. Zo ga je dan steeds door. Toen we dat de vorige keer deden had ik 'm in 1 keer erin, omdat mijn moeder mijne erin deed toen ze aan de beurt was :D

 Scheveningen :)

En dan 's avonds met een kopje thee op de bank <3 



 Woensdag bleven we een dagje thuis. Ik speelde samen met Harm schooltje :D


 Bij de koffie een stroopwafel, yummeh!



Ook gingen we nog even naar de AH om het een en ander te kopen.

 Tussen de middag aten we tosti. Mijn zusje maakte de tosti klaar, mijn broertje deed de laatste paar en toen moesten mijn moeder en ik gaan proeven welke het lekkerste waren, haha. Die van mijn broertje hadden gewonnen, want die waren knapperiger en mooier!


 Again schooltje spelen met harm. Het was best wel leuk, want ik kon hem allemaal dingen laten doen en leren. Jelle deed toen ook mee. 


 Die middag bakte we cakejes. Dat was echt heel erg leuk. Ik had het idee om de cakekjes op te vullen met van dat gekleurde spul. Ook maakte ik nog een hamburger. Ik vond het zo leuk! 


Dit was mijn aller mooiste cakeje. Zoals je ziet zit er van die vulling in, net zoals bij een echte taart. Het was dan wel een heel erg klein cakeje, maar ik heb 'm zo gemaakt dat het net een taartje is!

 Bij de action haalde ik deze nagellakjes. Ik ben er super blij mee! De review volgt nog. 


Donderdag - Ook filmde ik met Harm de 'my brother does my Makeup'. Eerst wilde 'ie niet, daarna wel, toen wilde ik niet, toen hij niet, toen ik wel, toen hij wel en toen wilde we allebei. Haha. 

Vrijdag ochtend edite ik het filmpje dat ik met Harm had opgenomen. Hij was toen nog niet af, maar op het moment dat ik dit schrijf wel!



Leuk! We gingen met het hele gezin naar Rotterdam. De Euromast.





 Het waaide die dag echt heel erg hard. Vooral als je op de Euromast staat. Naja, daar merkte we ook nog eens wat van toen we in de Eurmast waren. De lampen gingen best wel heen en weer, beetje eng. 



Hmmm! Met dat koude weer doet een warme chocomelk het altijd erg goed bij mij. 



Bij de LIDL haalde we broodjes voor tussen de middag. Ze zijn echt heel erg lekker daar!



En toen begon het ineens kei hard te regenen en te hagelen. Lekker! Heel raar, want daarna ging de zon ineens schijnen. 

 Blogpost schrijven, yeah!




Wauw, wat was dit irritant. Ik heb mijn filmpje wel drie keer moeten uploaden totdat je 'm eindelijk op je mobiel kon bekijken. Steeds kreeg ik problemen met de muziek, terwijl het over karaoke liedjes van waren!

En dat was dan alweer mijn korte week. Ik hoop dat je het alsnog wel leuk vond om te zien. Ik vond de week in elk geval heel erg leuk, want het was vakantie! Helaas is de vakantie nu wel voorbij, maar dat is niet erg. 

Hoe was jouw week? Moest je weer naar school of had je ook nog vrij?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014