Another Blogging Tag




Al een lange tijd heb ik geen tag meer ingevuld. Ik vond het leuk om er weer een in te vullen, dus vandaag een die met bloggen te maken heeft. Er zijn super veel blogging tags, maar wel allemaal met andere vragen. Zo komen jullie wat meer te weten over mij en mijn blog. Veel plezier met lezen!




Wat zou je aan je blog willen veranderen en wat zou je zo willen houden?
Ik zou heel graag de layout van mijn blog willen veranderen. Het is maar moeilijk, want ik doe heel erg mijn best op de foto's, waardoor ik het liefste een witte achtergrond hou. Maar als je een blog wilt hebben die een stuk minder leeg is, moet je wel een kleurtje op de achtergrond doen. Wat ik zo zou willen houden? Naja, nu ik bezig ben met de layout kan ik die niet houden. Ik zou heel graag de kwaliteit van mijn YouTube filmpjes zo willen houden, niet dat ik ze ineens slechter ga maken ofzo. 

Doe je alles voor je blog alleen?
Yep! Maar BijouxAndNails, waar ik vaak mee skype, helpt mij wel eens met de layout, waar we nu ook mee bezig zijn. Want ze is heel goed in HTML! Ook gaat ze bij mij gastbloggen, omdat ze toch het liefste wel zou willen bloggen maar niet 7 dagen in de week. 

Welk cijfer zou je je blog geven?
Hmm.. Ik denk niet heel erg hoog. Een 7,5 moet genoeg zijn. Want volgens mij zitten er regelmatig wat spelfouten in mijn blog en soms kloppen bepaalde dingen ook nog niet. 



Verdien je geld met bloggen?
Nope! Eerst 'wel' want ik zat bij Google Adsense, maar die heeft mij, samen met heel veel anderen eruit gegooid. Ik vind het heel erg jammer, want zo krijg je nooit een kans om echt een zakcentje bij te verdienen. Er zijn genoeg andere adverteerders, maargoed, Google kan ook zeggen dat je een jaar of een paar maanden bent verbannen en dan mag je er daarna weer in. 

Wat is het nadeel van bloggen,als je zou moeten kiezen? Of: heb je wel eens iets minder leuks mee gemaakt door je blog?
Ik denk dat nadeel bij iedereen is dat er haat reacties komen. Op YouTube heb ik wel eens vaker haat reacties. Ik had bijvoorbeeld een keer dat iemand bij een shoplog zij dat ik de prijzen niet zij, en dat ze dat dom vond van mij. Maar ik reageerde daarop met; welke prijzen zou je willen weten?' etc. Toen was het gewoon weer goed, haha. 

Waardoor blijf je hangen op een blog en waardoor klik je weg?
Als een blog een strakke layout heeft, niet er al te rommelig uit ziet en als 'ie lekker overzichtelijk is. Ook vind ik het fijn als ze foto's zo groot mogelijk zijn, en dan natuurlijk wel scherp! Als je al heel snel een hele rare schrijfstijl ontdekt, zou ik ook heel snel weg klikken of als de kleuren van de blog totaal niet bij elkaar passen.




Heb je mensen leren kennen door je blog? Wie bijvoorbeeld?
Julia, BijouxAndNails, @Lovely_Nailart , Charlotte, Diana. Het zijn er heel erg veel. Maar wat kan je beschouwen onder 'kennen'? Want ik heb Diana ontmoet, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar kent. Bij Julia is dat dan wel iets anders en bij BijouxAndNails ook. 

Wat vind je persoonlijk van bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt?
Ik vind bloggen super leuk! Soms vind ik het alleen niet heel erg leuk om blogs bij een ander te lezen, alleen als het me écht interesseert. Ik let bij de informatie die ik deel, of het hip is. Deze tag bijvoorbeeld, doen heel veel mensen en is ook leuk om te lezen. En ik let er ook op of je wat aan de informatie hebt. Als je een heel duur of juist heel goedkoop make-up reviewd, dan weten de lezers of het geld het waard is of dat het juist troep is!

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
Mijn foto camera, video camera, laptop, internet, Fotor voor foto's te bewerken, Blogger, iMovie, Final Cut Pro.

Zou je je blog voor €50.000  weg geven?
Neee! 

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Jaa! Ik zou zo lang mogelijk door willen gaan met bloggen. Hopelijk kan dat ook. Want volgend jaar wordt wel een moeilijker jaar dan dit jaar, verwacht ik. En dan moet ik nog even kijken wat ik doe. Het liefste ga ik wél door met YouTube, dan laat ik mijn blog natuurlijk nog steeds niet vallen! Ik zou dan de filmpjes van YouTube ook op mijn blog plaatsen en als ik er tijd voor heb maak ik nog een blogpost. 

En dan was dat de tag! Ik vond het heel erg leuk om deze in te vullen, zo hoop ik ook dat jullie het leuk vonden 'm te lezen. 

Welk cijfer zou jij mijn blog geven?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014