Gastblog: this or that tag

Bron foto

Misschien ken je me wel. Tot voor kort heb ik voor lange tijd op bijouxandnails.blogspot.com geblogd, maar onlangs ben ik daar mee gestopt. Ik had er geen tijd meer voor! Omdat ik het toch leuk vind om af en toe wat te schrijven, mag ik nu gastbloggen bij Maaike. Of dit vast of eenmalig is, dat weten we nog niet helemaal... Hierbij: de this or that tag!




Spijkerbroek of Joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken
of rokken

Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen
of armbanden

Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Ik ben niet echt iemand die helemaal dol is op fashion. Ik draag gewoon wat ik leuk vind en fijn vind zitten!

Bron
Blush of Bronzer - geen Lipgloss of lipstick - geen
Eyeliner of mascara

Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Ik gebruik niet heel veel make-up: Mascara, concealer en af en toe iets van eyeliner of oogschaduw, maar niet vaak!


OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Met nail art doe ik dan weer wat meer! Hoewel ik geen OPI of china glaze heb, zou ik liever een OPI lakje hebben dan een lak van China glaze...

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Ik heb eigenlijk nauwelijks Lush producten, alleen de lemony flutter, maar ze lijken me wel fijn!

Bron
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Ik heb mijn haar een stuk liever vast zitten, aangezien ik er anders de hele tijd aan zit te frutselen...

Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Tsja, wat moet ik hier verder nog over zeggen?

Bij een aantal van de vragen kon ik niet een heel goed antwoord vormen, doordat ik het middel niet gebruik of het merk niet in mijn bezit heb. Toch vind ik dat ik de meeste vragen redelijk heb beantwoord :)

Wat zou jij kiezen: Een lakje van OPI, of een lakje van China Glaze?






© Sjabloon NiceNailss 2014