Kaptafel leuk inrichten




Het is voor velen een dilemma, hoe deel ik mijn kaptafel nou leuk in? Iedereen heeft een andere kaptafel, maar over het algemeen zit de spiegel vooraan zeg maar, en dan twee laatjes aan de zijkant. Daaronder heb je dan misschien nog meer laden, zoals bij mij. Maar het kan bij jouw ook een andere soort zijn. Ik ga vandaag laten zien hoe ik mijn kaptafel handig indeel met alles erop en eraan!



In de laatjes heb ik de spullen liggen die ik het vaakst gebruik. In de rechter la heb ik al mijn mascara en oogpotloden. Niet alle van degene die daar liggen gebruik ik, maar ik vind het heel leuk om dat op te sparen. Geen idee wat ik daar later mee ga doen.



Op het laatje heb ik allemaal leuke dingetjes staan. Onder andere het potje dat ik een keer in een DIY liet zien om je kwasten leuk op te bergen. Daarnaast staat nog een ander potje met alleen de steentjes. En dan heb ik daar weer naast een pot van de Action waar ik al mijn armbandjes in bewaar. Ik gebruik die niet allemaal, maar het ziet er gewoon heel erg leuk uit! Dan heb ik al laatste nog een potje staan die ik een keer in een doos vond, maar die heeft geen waarde ofzo. Hij staat daar gewoon voor de lol. 








Dan mijn linker laatje, daar heb ik al mijn palettes liggen. Die gebruik ik ook niet elke dag, maar ik vind het wel handig om ze bij elkaar op de bergen. Op dat laatje heb ik een make-up houder van de Action. Daar staan allemaal lipsticks in en nog wat andere kleine oogschaduw doosjes. Dat staat daar eigenlijk alleen maar voor de sier, want ik vind dat dat er heel tof uit ziet. 

En dat is eigenlijk hoe mijn kaptafel eruit ziet. In de laden daaronder liggen nog hockey kleren, krultangen en nog maskertjes enzo. Ik vind dat mijn kaptafel er op die manier veel leuker uit ziet. Anders is hij heel erg leeg, en ziet het er gewoon heel saai uit. De dingen die erop staan kan je heel makkelijk maken, dus wieweet kan jij je kaptafel daar ook mee pimpen!

Hoe ziet jouw kaptafel eruit? Heb je nog leuke dingen die de rest ook neer kan zetten?

Liefs,
Maaike

P.S. Vandaag ben ik in Londen! :D






© Sjabloon NiceNailss 2014