Double Review: Essence Nagellak Remover

Woensdag avond, 30 April, ging ik naar de Kruidvat. Alle nagel- en makeup- producten waren 1+1 gratis! Ik heb een aantal dingen gekocht, onder andere deze twee removers. Ik vond ze heel erg leuk, naast ik ze nodig had waren ze ook nog heel erg goedkoop. Vandaag review ik ze samen voor jullie en laat ik zien welke ik het fijnste vind van deze twee!







Maar wat is er nou verschillend tussen deze twee? Ten eerst hebben ze allebei een andere werking/doel. De roze zorgt ervoor, als hij zijn werk zou doen, dat je nagels er sterker van worden. Dus als je slappe nagels zou hebben, is dit een goede voor jou. De blauwe zorgt ervoor dat je nagel goed worden gevoed, dus dat ze er gezond uit gaan zien. Ook zorgt deze ervoor dat je nagels en nagelriemen niet uitdrogen.




De doppen van deze twee zijn gewoon prima. Maar er zit wel een hele grote opening onder deze doppen! Je kan hier wel zien dat je de fles maar héél eventjes tegen het watje moet houden en ondersteboven moet gooien. Er is al heel snel een kans dat je watje doorweekt raakt of dat er remover op de tafel of grond onder je valt. 



En de geur? Die is van allebei heel erg lekker! De roze is voornamelijk heel erg zoet. Maar in vergelijking met de blauwe, is de blauwe juist wel weer fris. Natuurlijk is de geur nog niet heel erg lekker omdat er aceton in de remover zit, maar daar is ook niets aan te doen. 





Dit zijn mijn nagels voordat ik ze ging schoon maken. Het was best wel nodig dat ze weer even schoon werden. Ze zagen er niet meer uit! De oranje nagel maakte ik met de blauwe remover schoon, de paarse met de roze remover en zo verder. 



Dit is hoe mijn watje van de paarse en de roze nagel eruit zag. Ik moest best wel hard drukken om alles eraf te krijgen. 



En dit is die van de blauwe remover. Je ziet dat ik daar veel minder moeite hoefde te doen om alles eraf te halen. Het zou misschien aan de nagellak kunnen liggen, maar dat betwijfel ik. Alles was van Rimmel behalve de paarse nagellak. 



Toch is alles helemaal mooi schoon geworden! Als je zou moeten kiezen, zou ik voor de blauwe remover gaan. Deze heeft een iets frissere geur en haalt de nagellak ook wat makkelijker van je nagels af. 





Beide removers zijn gewoon prima. Ze ruiken goed en doen hun werk. Ze geven geen kleur van de remover af op je nagels of op je huid. Ook zijn ze natuurlijk super budget! Voor €0,99 euro heb je één remover. Dat is geen geld! Bij de Kruidvat kan je deze kopen, maar die staan niet bij het Essence schap. Je hebt een ander schapje waar je allemaal nepnagels van Impuls hebt, daaronder staan allerlei soorten removers. Ik hoop dat je wat aan dit artikel had!

Wat voor remover gebruik jij nu? En welke lijkt je het fijnste van deze twee?

Liefs,
Maaike.








© Sjabloon NiceNailss 2014