Maaike's Diary#17

Yaay! Deze week was weer leuk! :D Veel leuker dan de vorige week, in elk geval. Mijn vriendin Vera is weer voor twee uurtjes op school gekomen. Ook ben er ik eroverheen dat andere 2 'vriendinnen' kinderachtig doen, dus, yepp! Laten we maar snel naar alle foto's gaan!



 Maandag, dit was mijn ontbijt. Sorry alvast, ik heb deze week véél minder foto's gemaakt.!


 Ik was me aan het omkleden voor hockey. Die avond ging ik hockeyen.


 Oeh! Wat was het een super lekker weertje.


Yuummiiieee! Mama maakte een lekker bakje met allemaal fruitjes HEAVEN :O


 Ook maakte ik deze nailart, ik vind 'm heel erg leuk! Dinsdag zien jullie weer een nailart met studs. 


Die avond, avondeten. Of nee, ik weet niet meer wat dit was. Zo te zien was het het ontbijt. Eigelijk heb ik geen idee meer..

 Whooop. Ik maakte mijn wiskunde. We zijn bezig met parabolen en formules en alles. Van alles met factoren enzo.




 Yaaayy! Weer lekker buiten zitten. 


 En dan s'ochtends op de fiets onderweg naar school. Ik kan nu gewoon mijn zomer jasje aan omdat het zulk lekker weer is. 


Met Nederlands gingen we naar buiten. Naar een parkje. Het is een aardig werkje om je tas met al je boeken naar een parkje te tillen. 

 Deze foto maakte ik voor Room For Thought. Ik weet nog steeds niet wat het nut nou is van die app, maar ik maak meestal screenshots van die filmpjes om foto's mee te bewerken. 


 Op school!


Het was weer zo'n lekker weer, ik nam een filmpje op!

 Mijn computer was alle filmpjes aan het importeren. Ik maakte deze selfie om dat even duidelijk te maken, hij ^.^


 Daarna nog Frans leren. Ik had een repetitie en ik had nog niet heel erg veel geleerd.



 Die avond keek ik nog even tv. Leuk maann :D


Dit was mijn ontbijt, alweer!

Die dag hadden we een tussenuur. We hebben de laatste tijd heel erg veel tussenuren. Het is best wel saai, maar meestal werk ik vast vooruit aan huiswerk. 

Ik bewerkte het filmpje even verder. Hij wordt heel erg leuk! Misschien kun je al zien wat voor filmpje het is. 

 Yay, eventjes beneden zitten. 



Dit liedje speel ik op piano. Samen met Femke speelde ik dit liedje, dat postte ik ook op Instagram. 


En weer op de fiets naar school. Zie je hoe lekker weer het is? Het was toen donderdag!

 En dit is de super super super mooie kunst die ik heb gemaakt bij tekenen. Hij is nog niet af hoor, het was maar een schets. Het was een idee, haha. 

 Ik zat boven op mijn kamer. De zon kwam eventjes om de hoek kijken toen ik aan het editen was. 


 Ik editte toen alweer hetzelfde filmpje. Nu is het helemaal duidelijk welk filmpje het is :P



Dit waren de stoelen van ons avondeten, top!


 Wauw, ik ben is gaan joggen. Donderdag avond ging ik een rondje om onze wijk. Ik heb mezelf voorgenomen, wanneer ik tijd heb, dat ik elke avond een rondje om onze wijk ga doen totdat ik 'm in 1 keer kan rennen. Nu lukte het niet helemaal. Maar mijn conditie is niet heel erg goed, en soms denk ik dat ik ook wel eens iets kan afvallen, maargoed, daar hebben we het niet over en dat is niet de grootste reden waarom ik het doe!


 Bij scheikunde hadden we een opvang uur en we keken een film. Het was een hele rare film over sex en alles. Ze hadden het over hele rare dingen. 








 Die middag maakte ik samen met mijn Moeder een wolkencake. Hij was echt heeeel erg lekker!












En deze foto postte ik op Instagram. Daarmee sluiten we de 17e Diary alweer af. Het was een leuke week met Ups en Downs. :) Ik hoop dat jullie ook een leuke week heb gehad en dat je dit weer leuk vond om te zien :D

Hoe was jouw week?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014