Sally Hansen Nagellak


Pas was ik bij de Action. Ik las op andere blogs dat ze daar Sally Hansen nagellak verkochten. Super leuk! Maar dan natuurlijk voor een héél erg laag prijsje. Voor €0,99 per stuk, heb ik drie nagellakjes kunnen scoren. Allemaal hele mooie kleurtjes, die ik echt heel erg leuk vind! Die review ik vandaag voor jullie. Ik ben benieuwd :)


En dit zijn ze dan, wauwie, ik ben er blij mee. Maar ik begrijp niet hoe Action zulke nagellak mag verkopen voor zo'n lage prijs. Bij de Kruidvat betaal je hier meer dan een tientje voor, niet normaal! Maar zijn deze nagellakjes wel hun echte prijs waard?



Dit zijn de namen van de kleuren. Die ga ik zometeen apart nog reviewen enzo, maar ik ben gegaan voor deze kleuren omdat ik ze heel mooi vond (hèhè, logisch). Ten eerste de witte, die wilde ik heel graag ondanks ik pas een wit bij de Etos had gekocht. Ik heb een hele lange tijd geen wit gehad, en dit moest wel een goede wit zijn. Daarnaast ook nog een mooie roze en een mooie blauw, super mooie kleuren voor dit weer. Naja, het is niet elke dag mooi weer. 



Als eerste de witte kleur, waar ik heb meeste benieuwd naar ben. Dit is 'white out'. Een doodgewone witte kleur van Sally Hansen, waar helemaal niets bijzonders aan zit. Er zit trouwens wel heel erg veel nagellak in het flesje, bijna 15ML! (14,7 om precies te zijn).


Op alle foto's draag ik twee laagjes nagellak
Dit is wat te nagellak doet als je het eerste laagje aanbrengt. Het lijkt misschien op deze foto alsof de nagellak matt is, maar dat is het niet. 


Dan bij het tweede laagje. Dit is wel jammer, maar niet erg, vind ik. De nagellak dekt niet volledig, maar dekt wel. Voor zo'n laag prijsje moet je daar niet over zeuren. Maar als je deze nagellak koopt voor een tientje, vind ik dit niet heel erg goed.


































En dan nu de roze nagellak, genaamd 'First Kiss'. Dit vond ik een hele mooie kleur, en bij zo'n eerste laagje vind ik de dekking prima.














Bij het tweede laagje vind ik het ook prima, ongeveer het zelfde verhaal als bij de witte kleur. Het lakken bij het tweede laagje ging niet heel erg goed, maar dat ligt niet aan de nagellak.




Als laatste hebben we dan de blauwe kleur. Deze vind ik ook heel erg mooi. Voor zo'n lichte kleur vind ik de dekking prima. Dit is Green Tea, terwijl ik deze kleur toch meer blauw vind. 

En het tweede laagje? Nogmaals het verhaal als bij de witte én de roze kleur. 







Conclusie? Zeker het kopen waard! Met drie laagjes hebben jouw nagels de gewenste kleur, zonder dat het doorschijnt. Bij de Action kan je voor €0,99 een potje halen, super goedkoop dus! Vergeleken met de prijs die je bij andere winkels moet betalen.. 

Lijken jouw dit fijne nagellakjes? Ga jij ze ook halen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014