My Bucketlist


Mijn bucketlist. Het is een tijdje heel erg populair geweest op allerlei blogs. Ik vond dat ik deze post niet kon overslaan, en het leek me ook heel tof om dit met jullie te delen. Het zijn niet heel erg veel dingen, maar ik weet zeker dat er een aantal zullen uitkomen. Kijk je mee naar mijn bucketlist?




Naar de Dutch Youtube Gathering gaan en naar de Beautygloss Party
Dit jaar wilde ik al naar beide gaan. Helaas door de omstandigheden ging het dit jaar niet, maar ik ga volgend jaar sowieso! Ik ga dit jaar namelijk al naar Londen in ik weet zeker dat ik daar bijna al mijn geld ga opmaken, dus als ik dan naar die twee events ga hou ik helemaal niets meer voor Londen over. 

Naar Londen en NYC
Yeah! De eerste is in elk geval al uit gekomen. Ik wil heel graag nog een keer met familie of met een hele goede vriendin (Vera) naar NYC en dan naar het vrijheidsbeeld. Dat lijkt mij echt ontzettend leuk!




   Bron 
Vaker naar persevents kunnen 
Ik wordt wel eens uitgenodigd voor persevents, maar die zijn meestal in Amsterdam en tijdens school. Dat vind ik echt heel erg stom, want ik wil echt heel erg graag naar zulk soort dingen. Dan kan ik meer mede-bloggers ontmoeten, gewoon weer een ervaring erbij en het is natuurlijk super leuk!

Ooit 1000+ abonnees halen op YouTube
Ik durf bijna wel te wedden dat dit gaat lukken, maar dit zou ik zo super graag willen. Dan gaan de abonnees meestal heel erg snel en het is gewoon een hel mooie mijlpaal. Ik zit nu in de 530 abonnees, dus wieweet lukt het wel! :D



Helemaal naar de top van de Eiffeltoren
Ik ben al wel eens in Parijs geweest, ook op de Eiffeltoren. Het was toen heeeel erg leuk! Maar we zijn tot de eerste en de tweede verdieping gekomen, en verder niet. Ik wil heel graag naar het bovenste puntje, want daar heb je het allermooiste uitzicht. Verder zou ik het ook heel tof vinden om de Eiffeltoren in de nacht te zien!

Eigen camera kopen
Whoop! Dit zal wel nog een tijdje gaan duren. Maar ik wil heel graag een eigen camera. Dan kan ik hem gewoon meenemen wanneer ík hem nodig heb en wanneer ík dat wil. Nu gebruik ik alles van mijn ouders en ik mag bijvoorbeeld de goede video camera niet mee nemen naar Londen, wat ik echt super jammer vind. Ik ga geen foto's maken, want dat vind ik minder leuk. 

En dan zijn dit de dingen die ik heeeeeel erg graag nog een keer wil doen/hebben. Ze zullen misschien niet allemaal uitkomen, maar meer kon ik niet verzinnen. Het is nog best wel lastig om zo'n bucketlist te bedenken, vind ik.

Wat staat er op jouw bucketlist?

Loveeee,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014