Studs Voor Nagels

Advertorial
 Zoals ik vorige week beloofde, kwam er nog een post online in het kader van Studs voor op je nagels. Ik zeg het vast vantevoren; de nailart is niet mooi gelukt want ik had heel weinig tijd om dit te maken. Sorry! Maargoed, vandaag ga ik laten zien hoe je dit kan maken en nog wat eromheen vertellen :)





Dit is mijn nailart. Ik heb gebruik gemaakt van twee verschillende soorten studs. Een ronde, zilvere en een vierkante zilvere. Ik heb ze vast gemaakt met dezelfde kleur nagellak die op mijn nagels zit. Daarna kan je er nog topcoat overheen doen, want dan blijft alles een stuk beter zitten. 


























Wat ook wel handig is aan deze studs, is dat ze een heel klein beetje bol lopen. Dat is vooral fijn voor mij, want ik heb van mezelf hele bolle nagels. Ze hebben voor mij precies de goede ronding. Maar ik vraag me af wanneer je wat plattere nagels hebt, dat ze dan ook wel goed blijven zitten. 


























Maar de prijs? Dat valt nog wel mee! Ik vind het redelijk duur als je €1,99 betaalt, exclusief verzend kosten. Je ontvangt dan 50 studs, omgerekend €0,05 euro per stud. Dat is 5 cent. Ik vind dat 5 cent per best duur is, dan zou ik nu €0,70 op mijn nagels hebben, haha! 



Studs voor nagels heeft ook nog een andere webshop, genaamd Festival Trends. Deze webshop vind ik heel leuk! Er staan hele praktische dingen op, voor wanneer je naar een festival gaat. (oordopjes etc.). Maar ze verkopen daar ook 'knokkel ringen' die ik echt heel tof vind!


Lijken deze webshops je nu wat? Kijk dan even op deze twee, je kan op de linkjes klikken die je in het artikel bent tegen gekomen. Je kan met de code 'NiceNails' 5% korting krijgen bij een bestelling op Studs Voor Nagels en met de code 'Summer' krijg je 5% korting op de webshopFestival Trends! Helaas kon ik maar weinig verder vertellen over deze webshops, nailarts en studs. Alles was wel hetzelfde, en dat zal volgende week ook zo zijn. Ik kan daar niks aan doen, zelf vind ik dat ook heel erg jammer want jullie schieten hier niks mee op.. 

Wat vind jij van de webshops? En hoe vind je de nailart?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014