Mijn favoriete iPhone Apps



Met z'n alle brengen we heel wat uurtjes door op onze telefoon. Spellen, social media, er is genoeg te doen met zo'n apparaatje. Maar als je net een nieuwe telefoon hebt, of je hebt helemaal geen leuke apps, heb ik wel een paar apps die ik echt heel leuk vind. Die wil ik vandaag graag met jullie delen, veel plezier!







Als eerste heb ik een app, die ik nog niet heel erg lang heb. Het heet Geometry Dash, bij die app heb je een blokje en dan heb je allemaal obstakels waar je overheen moet. Als je iets raakt dan ben je dood. Als je de hele versie koopt, dan kan je ook nog je eigen level maken en je hebt nog veel meer andere levels. Het is het proberen waard!



Dan hebben we nog PicsArt. Ik geloof dat dit wel populair is onder de meiden/jongens die op Instagram hun foto's mooi willen bewerken. Dit is een super fijne app, waar je echt van alles mee kan. Oplichten, filteren, glittertjes eroverheen, foto's erop, bijsnijden, noem maar op. Deze app gebruik ik altijd wanneer ik een foto op instagram zet, super handig!


- Let niet op mijn lelijke hoofd :$ - Dan hebben we ook nog Insta Size. Hiermee kan je je originele foto's aanpassen zodat ze instagram formaat worden. Zo hoef je je foto niet bij te snijden, een wit randje staat ook nog wel eens mooi! Sinds een tijdje gebruik ik dit best vaak, en het is echt heel fijn!



De app Room For Thought is ook wel leuk, maar niet geweldig. Je kan hiermee elke dag een foto maken en ik denk dat het dan de bedoeling is dat je heel veel foto's krijgt. Het enige leuke aan deze app vind ik dat je aan het begin een animatie krijgt voorgeschoteld waar ik dan een screenshot van maak, om te gebruiken voor over mijn foto's, haha. Maar dit is niet echt een aanrader. 



Waarschijnlijk ken je deze app al. Dit is Piano Tiles. Een app waar je alleen de zwarte stukjes aan mag raken en waarbij je er geen eentje mag overslaan. De app vond ik aan het begin heel leuk, maar ik ben er met de tijd veel slechter in geworden. Jelle, mijn broertje, heeft een record bij Acrade in de 1400! Dat was toen er nog geen tweede update was eh!



Als laatste hebben we nog TimeHop. Ik zag dat toen ik een foto op twitter postte dat gelijk een aantal anderen het hadden gedownload, gok ik. Je kan hier zien wat je een jaar geleden voor foto's hebt gemaakt met de camera van je telefoon, of op je instagram. Pas had ik hoe mijn site er een jaar geleden uit zag, super leuk! 

Dan waren dit mijn favoriete apps! Ik ben altijd opzoek naar nieuwe, leuke apps. Soms is er een app populair en die speel ik dan gezellig mee, maar ik raad vooral de app Geometry Dash je aan! Ik vind het een hele toffe app, zeker wanneer je zelf een level kan maken.

Wat is jouw favoriete app? Heb je nog apps die ik ook moet hebben en de anderen die dit lezen?

Liefs,
Maaike













© Sjabloon NiceNailss 2014