Q&A - Beauty Vragen



Afgelopen week kwam er op instagram en op de blog een post online waar je je beauty vragen aan mij kon stellen. Ik heb een aantal vragen gekregen en die ga ik in dit artikel beantwoorden! Als jij ook nog vragen hebt voor de volgende keer, laat die dan achter in de comments! (het is niet de bedoeling dat het opdrachten zijn of dingen die ik moet doen, want dat is voor de Ask Maaike #4) Laten we maar beginnen!



Welk oogschaduw palet heb je het langst?
Pfooee.. Ik denk dat dat het Sun Club palette is van Essence. Zo ver ik weet is dat het eerste oogschaduw palette dat ik heb gekocht. Maar die is nu al weer uit de schappen. Ik vind dat een heel slecht palette!

Wat is jouw ergste miskoop geweest? (van make-up)
De BB-Cream van Miss Sporty. Ik heb 'm niet gekocht, maar van een PR-bureau gekregen. Hij wordt niet vaak door mij gebruikt. Maar wanneer ik 'm gebruik is de substantie helemaal als water en is het helemaal doorzichtig. Je moet dan eerst schudden en dan doet ie het wel goed, maar ik vind die echt niet fijn. 

Noem de ergste beauty blunder waarmee je op straat bent gegaan. 
Hm, ik vraag me af of ik die wel heb. Ik heb nooit dat ik met heel veel make-up de straat op ga of zoiets. Misschien wel dat ik een keer oogschaduw op deed naar school en dat je allemaal glitters onder mijn ogen zag. Maar anders zou ik het echt niet weten.. 

Wat voor make-up zou je NOOIT dragen?
Dat is een lastige! Waarschijnlijk een hele lelijke kleur oogschaduw. Geel of oranje, ik vind dat niet kleuren om op je ogen te dragen. Ik draag dan ook alleen wat ik leuk vind en de kleuren die ik niet wil dragen koop ik ook niet. Ik vind kleuren zoals bruin en paars wel leuk. Maar dan niet alles paars hoor, haha. 

Heb je wel eens de verkeerde kleur foundation op gedaan en dat je de hele dag als een wortel of als een spook rond liep?
Nee! Ik heb nog nooit foundation op gehad omdat het niet nodig is. Ookal zou ik het nodig hebben, doe ik het denk ik niet. Wanneer je ermee begint kun je er ook niet mee op houden, want dan denk iedereen dat je ziek bent of zoiets. En het is ook niet goed voor je puistjes want die krijgen dan geen lucht enzo. 

Wil je is een keer een video opnemen met een hele make-up look van alle producten die je bij de Kruidvat kan kopen?
Ja hoor, lijkt me leuk!

Hoe vaak kun je het beste naar de kapper gaan?
Dat licht eraan. Je kunt het beste je puntjes gewoon afknippen als het echt niet meer kan, maar als je je haar lang wilt laten groeien zou ik het nog steeds doen. Je loopt dan het risico als je heel lang haar hebt en je heel lang niet meer naar de kapper bent geweest dat je puntjes heeeel lang zijn geworden en dat je dus een groot stuk van je haar af moet knippen. Gewoon gaan als het nodig is, dus! 








En dan waren dit de vragen voor deze keer! Het waren er niet veel, zelfs best wel weinig. Heb nu dit artikel gelezen en komt er ineens een vraag in je op? Laat die dan achter in de comments, want dan beantwoordt ik die de volgende keer!

Heb jij nog een dringende vraag?

Lovee,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014