Maaike's Diary #20



Hoi lieve mensen! Deze week, was SUPER. Echt super super super super. Het gaat echt veel beter met me vergeleken een paar weken geleden. Toen was ik helemaal down, maar ik ben weer up! Yes! Deze week was het gewoon leuk. Een hockeytoernooi, leuke pakketjes gekregen en gezellige dingen gedaan met vriendinnen, heb weer inspiratie, kan niet beter!

Vrijdag middag haalde ik Harm op van school. Hij kwam terug van schoolreis, hij was namelijk naar Duinrell geweest ( hij zit in groep 3! :O). 


Timehop, dit maakte ik een jaar geleden met beeldende vorming. Helaas heb ik dat nu niet meer, eigenlijk vind ik het wel heel jammer dat ik dat niet heb gekozen, hoor! Maarja, ik kan moeilijk nu weer gaan veranderen!



S'avonds lekker op de bank met een snoepje en een drankje. Die avond had ik ook hockeytraining. 



Zaterdag had ik een hockey toernooi, het was echt heel erg leuk! We zijn uit onze poule eerste geworden en we hebben een hele mooie beker gewonnen. yay!

S'avonds pizza, yum!

Wat ging ik hier doen? Waarschijnlijk ging ik naar de kerk. Mijn gezicht glimt trouwens zo omdat ik zonnebrand op had, ik was bij het toernooi echt mega verbrandt!

S'avonds keek ik tv, zondag is het nooit leuk om tv te kijken want er is nooit iets leuks. Nu kunnen jullie ook even kijken naar mijn voeten, hihi ^.^

@ School. Helaas. 

 Thuis van school weer lekker wat drinken. Ik zag op twitter een bericht van Julia (NailNerdjess) om een week geen frisdrank te drinken, alleen in het weekend. Ik denk dat ik dat deze week ga proberen :D 

Deze foto postte ik op instagram. Dankzij lieve NailsByFML is er toch wel een artikel online gekomen, thanks!

 Onderweg naar school, heerlijk weertje! Ik fiets best wel vaak alleen, maar dat vind ik niet heel erg. Ik ben er echt mega aan gewend en volgend jaar zal dat ook wel zo zijn. Het is niet zo erg vind ik. Het is toch binnen 10 minuutjes gefietst!

WC Selfie :$


Ola! Dit zijn Harm en ik onderweg naar ik weet niet meer. Jammer. Maar ik vond het wel een leuke foto en zette hem op instagram. 

 Ohja! We gingen naar de tandarts. Hier zie je de omgeving waar we dan langs rijden, hihi. 

En dit is bij de tandarts. 

 Daarna moest ik nog goed gaan leren voor Engels, want ik had nog niet alles geleerd. Uiteindelijk had ik voor de SO een 8.4 :D 

Op de fiets, je kent wel het ;)

 Ik kreeg een mega pakket binnen! Daar zie je morgen een unboxing van, volgens mij :D Ik vind dit wel een grappige foto, haha. Er komen ook nog reviews van alle producten in delen :)

 En dan moet je toch echt je kamer op ruimen als er vriendinnen komen. Dit kan gewoon niet. Ik kon niet eens meer normaal lopen, hahahahhaha. 

Sexy hoor, mijn rooster voor de toetsweek. Ik had er hartjes bij getekend. Ik ben alleen niet zo goed bezig want ik hou me er echt niet aan. Maar dat haal ik wel in want dat zijn meestal dingen waar ik dan een heel klein deel niet van heb gedaan of gewoon het hele ding is heel klein, volgende week komen de echte zware vakken. 

 Bij Duits hebben we helemaal niks gedaan. We keken Marokkaan Geeft Rijles. Een 'vriendin' zei dat het echt geen humor was en dat zei mijn mentor ook. Daarop antwoordde ik dat het wel humor was. Ik vind dat het wel humor is als het meer dan 500.000 keer bekeken wordt en als de halve klas het erover heeft. Ik schrijf het nu van me af, dat vind ik fijn. 

Donderdag waren mijn ouders 16 jaar getrouwd, proficiat! In opdracht van mijn oma heb ik bloemen gehaald :D 

 Die goede oude tijd, herken je ze nog?






Werken aan de diary van deze week! Vrijdag, gister dus, had ik geen tijd om die dag nog te schrijven en de avond van donderdag. Dat zal je volgende week dus zien, want ik had het vrijdag heel druk :P Ik vond het in elk geval een hele leuke week, dat was het alweer!

Hoe was jouw week? Heb je nog toffe dingen gedaan?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014