O.P.I. Shatter De Scales



Heee lieverds! Op instagram had ik al een weekje of twee geleden een mooie winactie gewonnen van Marjolein. Ik kreeg een pakketje binnen met een luchtje, nagellakje en twee maskertjes. Ik was het benieuwdste naar het nagellakje, want dat is er een van OPI, een crackle. Ik heb al wel eens eerder over een crackle lakje van OPI geschreven, maar deze vond ik wel heel mooi met de glitters..




Als eerste het potje van OPI. Die is zoals altijd, heel erg mooi! Ik vind het echt een heel mooi profi design, waar ook lekker veel nagellak in zit. Het dopje is handig vast te houden in je handen en je kan ook makkelijk zien of het een crackle lak is of niet.


De substantie van de nagellak vind ik ook heel erg mooi. Ik denk dat deze nagellak ook super mooi is als je 'm niet met crackle op je nagels draagt. Je kan dat volgens mij ook doen door het gewoon op je nagels te doen zonder iets eronder. Dan wordt het wel matt, maar ik denk dat dat wel werkt. 


Dit is OPI Shatter De Scales. Een kleur die ik moeilijk te combineren vind met een goede ondergrond, ik dacht dat roze wel paste maar niet heel erg goed. Ik denk dat wit ook wel past, maar nog steeds vind ik het lastig te combineren. De lak crackled wel heel erg goed, vind ik. Hij droogt snel en dekt prima. Ook vind ik het wel heel leuk dat er glittertjes in verwerkt zijn!


Conclusie? Ik vind de nagellak  prima! Deze nagellakjes kan je volgens mij voor maar €3,- halen bij de Big Bazar en soms ook wel eens bij de Action. Ik heb er wel eens een bij de Big Bazar gekocht. Helaas hebben ze daar alleen maar Crackle, want ik vind de normale prijs van OPI wel heel erg duur. Maar deze nagellak kan er zeker mee door!

Wat vind jij van deze nagellak? Met welke kleur(en) zou jij dit combineren?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014