Inspiratie + Toetsweek?



Hoi! De laatste weken van het jaar komen er alweer aan. Voor de meesten nog maar twee weekjes te gaan en dan zijn we als het goed is al weer verder naar het volgende jaar. Voor mij er veel veranderingen, maar voordat we dat kunnen vieren hebben de meeste middelbare scholieren zo'n leuke, toffe toetsweek. Dat is iets waar je op zit te wachten, maar gaat dat wel samen met het bloggen?


Vandaag is het zondag 22 Juni, net heb ik een planning gemaakt voor de toetsweek. Die van ons begint op 7 Juli, nog twee weken te gaan. Ik vind het maar moeilijk om te combineren, want ik wil graag blijven bloggen maar ik wil ook gewoon goede cijfers halen. 

Ten eerste, ik zal het maar gelijk zeggen, ik heb echt géén inspiratie de laatste weken. Vroeger had ik wel eens dat ik voor bijna twee weken al gepland had staan, maar nu? Ik schrijf deze post omdat ik gewoon echt NIKS weet waar ik over moet schrijven. Ik heb niks om te reviewen en ik heb ook helemaal geen ideeen voor DIY's of zoiets. Echt heel lastig!

Naja, normaal zou ik dus vooruit plannen zodat ik de hele week me gewoon aan mijn rooster kan houden. Maar als je geen inspiratie hebt, hoe moet dat dan? Daarom heb ik deze post geschreven. Ik hoop dat jullie misschien ideeen hebben waar ik over zou kunnen schrijven, want mijn brein is leeg, haha. Het zou dus kunnen zijn dat er een dag geen post online komt, of zoiets.

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014