Essence All Eyes On Me Mascara - Waterproof


Mascara is iets waar je als meisje bijna niet zonder kunt leven. Het geeft iets extra's , ookal is het maar een klein beetje. Allerlei merken hebben hun eigen mascara geïntroduceerd voor een speciaal prijsje. Zo ook Essence. Goed voor je portemonnee, zo goedkoop, maar is dat ook goed voor je look?





Moeten wel al die ogen op jouw gericht zijn? Zit je wel goed met deze mascara? Het is ten slotte een heel goed koop merk, maar het staat er (gelukkig) niet bekend om dat het een slecht merk zou zijn. 


De mascara vind ik er wel heel leuk uit zien. De kleuren staan goed bij elkaar en hij valt lekker op. In het schap kan je 'm goed vinden en mij lijkt het een fijne mascara. Het design vind ik heel leuk!



Het borsteltje ziet er op het eerste gezicht ook prima uit. Hij ziet er niet uit alsof het heel veel volume zal geven, maar het ziet er ook niet uit alsof het helemaal geen volume zal geven. Tijd om te testen!


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara of iets erop. Ik had ze alleen gekruld omdat je het dan wat beter kan zien. Helaas heb ik maar één goede foto van wanneer ik geen mascara op heb, maar ik denk dat dit wel genoeg is!





En dan mét mascara! Ik vind dat het er gewoon prima uit ziet. Niks op aan te merken. Misschien had Essence kunnen proberen iets meer volume te proberen te krijgen, maar daar mag je niet over zeuren. Hij blijft ook goed zitten als waterproef mascara, dus ik vind 'm helemaal top!


Conclusie? Ik raad deze mascara aan! Als je houdt van niet al te volle wimpers en niet al te opvallend, is dit wat voor jou. Je onderwimpers kan je er ook prima mee doen want het borsteltje is niet al te dik. 

Wat is jouw ervaringen met Mascara's? Wat is jouw favoriet?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014