Babylips Lipbalm


De Babylips kennen we wel. Pas was ik bij de Kruidvat en ik kon het niet laten om mijn tweede exemplaar te kopen. ^.^ Er was keuze uit drie mooie, doorzichtige lippenbalsems want de kleuren zijn mij niet zo bevallen. Ik ben gegaan voor de blauwe met roze omdat daar ‘hydrate’ op stond. Maar ‘hydrate’ deze lippenbalsem wel, als je dat vergelijkt met de prijs die je ervoor betaald?


Van Babylips zijn er in Nederland volgens mij 5 expemplaren. In Amerika zijn er nog twee volgens mij, die ik eigenlijk ook wel heeeel erg graag ook in Nederland zou willen hebben want echt iedereen is er fan van. Maargoed, ik zocht een lippenbalsem die mijn lippen goed kon verzorgen, mijn enige eis daarnaast was dat hij doorzichtig was. Tijd voor Babylips!


Ten eerste de geur, die is echt lekker. Ik vind ‘m best fris ruiken. Als je buiten zou zitten is het een best lekker geurtje. Maar wanneer je net je brood op hebt vind ik de geur iets minder. Hij ruikt een beetje naar citroen vind ik, naar eten dus. Dat is niet echt een goede combi als je net brood op hebt, haha. Maar voor gewoon te gebruiken is het prima, want hij is niet al te sterk.



Op de foto zie je dat ik ‘m al heb gebruikt, want gelijk toen ik thuis was wilde ik ‘m op doen. Dus je kan misschien mijn ‘lipafdruk’ erin zien zitten, haha. De lippenbalsem is ook met smeren fijn. Hij is niet hard en hij smelt bijna op je lippen. Hij blijft wel een tijdje op je lippen zitten en dan trekt hij in. S’nachts bijvoorbeeld, dan smeer je ‘m op en ’s ochtends is hij dan weg. Dat is wel iets anders dan de lipsmackers.


Verder vind ik het omhulsel ook heel erg leuk, want het is eigenlijk heel erg makkelijk gemaakt, maar de kleuren keus/combinatie vind ik echt heel erg tof. Het ziet er gewoon ontzettend gaaf uit terwijl het iets heel erg makkelijks is!

Wat vind jij van deze Babylips? Zit je ook te wachten totdat de Amerikanen de andere Babylips gaan delen?

Liefs,
Maaike











© Sjabloon NiceNailss 2014