Vaseline Spray & Go


Wanneer de lange broeken weer de kast in kunnen en het weer steeds warmer wordt, je korte broekjes aan gaat doen, moeten je benen er natuurlijk wel mooi uit zien. Er zijn bodybutters, bodylotions, maar zeg nu zelf, voor echt mooie benen is dat echt niet handig. Vaseline heeft een Spray & Go ontwikkeld, speciaal voor in de zomer voor mooie benen en armen binnen een handomdraai. Lees je mee naar mijn mening over deze bus?



Het idee van de bodylotion in een flacon waar je mee kan spuiten en het later zelf ook nog is kan uitsmeren, vind ik geniaal. Als meisje wil je natuurlijk een kort broekje aan, maar dan moeten je benen er ook niet uitgedroogd uit zien, vind ik.



De Spray & Go van Vaseline staat al een tijdje in de winkel, maar nadat ik de unboxing van Teske keek leek het me wel heel leuk om ook zoiets te hebben. Ik heb de gele variant gekocht omdat die me het meeste aansprak. De geur vind ik echt heel erg lekker! Het is niet bepaald heel zomers ofzo, maar wel een zoet geurtje dat heerlijk is voor op je benen.


Maar hoe werkt hij nou? Daar hebben ze over na gedacht. Je wilt natuurlijk niet in je volle strandtas een flacon hebben waarmee het gokken is of hij wel of niet gaat spuiten. Daar hoef je je geen zorgen meer over te maken want je kan de dop echt super makkelijk draaien en zo maak je ‘m open. Draai ‘m weer de andere kant op en hij is dicht!



Heel leuk, het idee van een bodylotion in een flacon, wat is de kwaliteit er nu eigenlijk van? Je kan het goedje simpel weg op je arm of been spuiten en dan smeer je het uit. Je hebt niet veel nodig om je hele arm of been te bedekken, je spuit al snel te veel omdat je best hard moet drukken om er iets uit te krijgen.


Kortom, dit is ideaal voor een dagje op het strand of gewoon naar school. Je huid gaat er dan minder uitgedroogd uit zien en ze ruiken ook nog is lekker. Helaas kost zo’n bus wel iets, rond de 6 euro. Toen ik ‘m kocht had ik 40% korting, misschien is dat nu ook nog bij jouw Kruidvat!

Heb jij al zo’n Spray & Go? Wat is jouw ervaring ermee, of lijkt het je wat?

Liefs,

Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014