Het nieuwe HEMA School- Stuff

We naderen het einde van het jaar, het is al bijna vakantie. Daar verlang ik wel naar, hoor. Wij hebben volgende week toetsweek terwijl al bijna iedereen vrij is, dat is het aller ergste.. Maar, dat heeft wel een voordeel want we kunnen weer schoolspullen in gaan slaan! Dat vind ik het leukste wat het is. Ik kreeg een mailtje van HEMA met hun nieuwe collectie, ik was zo enthousiast dat ik dit echt super graag aan jullie wil laten zien!




Ik kon het niet over mijn hart krijgen dit aan jullie voor bij te laten gaan. Ik vind het echt geweldig. Zelf je boeken versieren, plakken, knippen, echt fantastisch! Dit ga ik zeker weten doen want ik ben er helemaal verliefd op, wauw wauw wauw! Maak je klaar voor meer dan 300 foto's! Er zit ook make-up bij!

































































































































































































































































































































































































Ideeen om je schriften mee te pimpen;



Wauw! Dat waren een hoop leuke spulletjes. Ik WEET ZEKER dat ik mijn schriften op deze manier ga pimpen want ik vind het echt geniaal. Het is zo leuk bedacht!

Lijkt jou dit wat? Heb jij al in gedachten wat je wilt voor volgend jaar?

Liefs, 
Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014