Mijn Every Day Make-up



Hi! Iedereen heeft wel een bepaald lijstje product dat je elke dag gebruikt. Soms wat meer, soms wat minder. Maar als je iemand vraagt; welke producten gebruik je nou elke dag? Dan weet iedereen daar een antwoord op. Dus ik laat vandaag mijn every day producten zien. Lees je mee?

Wat ik altijd als eerste doe, is de make-up van de vorige dag eraf halen. Ik haal het er meestal s'avonds ook af, maar op een of andere manier gaat het er niet in een keer af en moet ik het s'ochtends nog een keer doen. Daarvoor gebruik ik een remover van L'oreal en een watje. 


Daarna gebruik ik de wenkbrauw gel van de Hema om mijn wenkbrauwen in 'model' te brengen. Ik doe er daarna nog niks mee. Ik laat het gewoon opdrogen. 


Tijdens het drogen van de gel pak ik mijn wimperkruller, en daarmee krul ik mijn wimpers. Meestal doe ik eerst vijf keer drukken van hoe je hem normaal houdt, dan doe ik hem een beetje naar boven en dan druk ik nog 5 keer. Zo krijg je hele mooie wimpers! Mijn wimperkruller komt van de Etos.


Nu neem ik een mascara van Essence, een waterproef. Die doe ik op en daarmee zorg ik dat mijn wimpers goed in model zitten. Als ik dat heb gedaan laat ik het even drogen en doe ik de mascara dicht.



Om mijn wenkbrauwen af te maken, neem ik nog even een pallet van sleek in 'Au Naturel'. Daar gebruik ik een bruine, matte kleur van met een kwastje die ik ooit eens bij de Wibra heb gekocht. Daarmee teken ik ze bij. 

Als ik ze dan heb bijgetekend neem ik nog een keer de gel. Daarmee ga ik ze nog een keer doorkammen zodat de kleur die ik er net op heb gedaan er natuurlijker uit ziet. Ik kam ze gewoon een beetje door en breng ze in model.


En dan als een na laatste neem ik nog een volume mascara. Met die mascara ga ik over de mascara die ik net op heb gedaan. Zo krijg ik meer volume, dat vind ik wel heel mooi! Ook neem ik nog even de mascara van Essence en daarmee doe ik mijn onder wimpers een klein beetje. 


Dan is dit wat ik elke ochtend zo'n beetje doe! Ik doe niet heel erg veel, maar ik hou ook niet heel erg van veel make-up. Gewoon een klein beetje kan het verschil maken!

Wat doe jij allemaal 's ochtends?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014