Soap World #3 - Hartjes

Hey! Daar zijn we dan weer met het 3e deel van de reviews van Soap World. Daarmee ook gelijk de laatste. Dit keer review ik veel dezelfde zeepjes, maar ik heb natuurlijk wel een extraatje. Ik laat nu ook zien hoe de zeepjes het doen op je huid, veel plezier!






Dit zijn ze dan! De hartjes zijn allemaal precies hetzelfde. Ook zit er een grote cupido bij, waarmee we vandaag de serie afsluiten van de soap world reviews!




Zoals ik al zei, ze ruiken allemaal hetzelfde. Deze zeepjes ruiken best lekker! Ik vind ze echt schattig, haha. Ze ruiken een beetje hetzelfde als de Roos zeep van de 1e review. Deze ga ik niet zelf gebruiken, maar ik ga ze weggeven aan vriendinnen omdat we elkaar na dit schooljaar niet meer zien. 

Als laatste stakker hebben we nog de cupido. Dit zeepje ruikt hetzelfde als het witte zeepje, ook uit de eerste review. Hij heeft alleen een ander vormpje. Ik vind 'm wel heel grappig :D



De zeepjes zijn ook gewoon prima in gebruik! Ze smeren goed uit, :). Ik heb altijd dat als ik zeep van mijn huid af was dat mijn huid heel stroef wordt, maar als het dan weer droog is heb ik dat dan niet meer. Dat had ik ook bij dit zeepje. Het is best lekker om je ermee te verzorgen, ik denk dat het zeepje ook best wel lang mee zal gaan!


En dan waren dat alle review van Soap World. Ik vond het heel leuk om dat allemaal te reviewen en te unboxen. Hopelijk denken jullie daar ook zo over! Wil je de site bezoeken of een zeepje kopen? Klik dan hier

Wat is jouw favoriet uit te hele reeks? Welke zou jij het liefst gebruiken?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014