Gastblogger gezocht!



Een gastblogger kan iedereen zijn. Naja, niet iedereen. Je moet passie voor bloggen hebben, en natuurlijk geïnteresseerd zijn in het onderwerp waar jij dan over zou bloggen. Ik heb het de laatste tijd best wel druk met school enzo, en het leek me leuk om na een lange tijd weer is een (goede) gastblogger aan de nemen!


Zoals ik al zei, een gastblogger kan niet iedereen zijn. Als je gastblogger op NiceNailss zou willen worden, moet je rekening houden met het volgende;
- De artikelen op NiceNailss, gaan meer over beauty enzo. Daarom vind ik het heel leuk als er een gastblogger is die voornamelijk blogt over fashion enzo, want daar ben ik echt heel erg slecht in. 
- Als je gastblogger wordt, moet je ongeveer 4x per maand een artikel naar mij moeten mailen. Dus, je moet wel tijd hebben om 1 keer per week een leuk artikel naar mij te kunnen mailen, zodat ik er rekening mee kan houden dat jij je artikel mailt en dat ik er 1 minder hoef te schrijven. Als je geen tijd hebt voor je artikel, geen probleem. Maar het liefste heb ik er wel eentje in mijn mailbox! Zorg dat je een beetje mooie foto's hebt; goede belichting en duidelijk. Je moet het natuurlijk ook leuk vinden!

Dus even kort samengevat, als je gastblogger wordt;
.. Moet je een leuk onderwerp hebben waar je een maand lang leuk over kan bloggen.
.. Moet je genoeg tijd hebben om een goed, en leuk artikel voor mijn blog te schrijven. 
.. Moet je wel een goede kwaliteit foto's hebben. 
.. Krijg je geen toegang tot inlogcodes van NiceNailss

Lijkt het je wat?
Vul dan het onderstaande formulier in. Je kan daar wat over jezelf vertellen, en daar zou je dan gelijk een artikel van kunnen maken. Dan stel je je voor, van hoe je je voor zou stellen als het artikel op mijn blog zou komen. Wieweet wordt je uit de aanmeldingen uitgekozen en komt dat artikel echt online! Je mag natuurlijk zelf kiezen of je er een foto van jezelf bij doet ;)

Veel plezier!

Liefs,
Maaike


foxyform






© Sjabloon NiceNailss 2014