Unboxing + Review + WINACTIE Hoesjes Freak!



Klik hier voor op mijn kanaal te abonneren!

Deze winactie is voor de mensen die een iPhone 4 of 4S hebben, er komt vast nog wel een andere winactie voor mensen die niet zo'n telefoon hebben, zeker weten!

Wat moet je doen om te winnen?
1. Abonneren op mijn kanaal, NiceNailss. (www.youtube.com/nicenailss)
2. Laat in de comments achter WELK HOESJE je zou willen winnen, en je gebruikersnaam van een social media netwerk. Als je geen andere social media hebt dan YouTube, kan je ook je e-mail achter laten. Dan stuur ik je gewoon een mailtje! Ik kan dan contact opnemen met je en dan stuur ik het hoesje naar je op met een screen protector! Als je het duimpje omhoog doet maak je natuurlijk nog veel meer kans, en hoe leukere comment hoe meer kans! 

Als extra kan je natuurlijk mij nog volgen op alle social media, als je dat hebt gedaan, zet dat dan even bij je comment. Dan weet ik dat je dat hebt gedaan! 

IK CONTROLEER OF JE WEL/NIET BEN GEABONNEERD!

De linkjes naar de hoesjes die je kan winnen;
Spijker Hoesje: http://www.hoesjesfreak.nl/iphone-4-s-hoesje-jeans-style-donker-blauw.html
Vans Hoesje: http://www.hoesjesfreak.nl/vans-vans-sneaker-hoesje-voor-iphone-4-s-rose.html
Zwart Hoesje: http://www.hoesjesfreak.nl/lostdog-lostdog-hard-case-you-are-wonderfull-zwart.html 

Prijzen;
Spijker Hoesje: €8,95 (Ook in het grijs verkrijgbaar)
Vans Hoesje: €9,95 (Tijdelijk €8,95)
Zwart Hoesje: €9,95

Je kan alleen winnen als je in Nederland woont, als je in BelgiĆ« of omstreken woont kan je helaas niet mee doen. 
De uitslag van de winactie is ongeveer 2 weken nadat deze video online is gekomen, dus als je na ongeveer 2 weken niks hebt gehoord heb je helaas niet gewonnen. Wil je het zeker weten? Stuur me dan een berichtje, de linkjes staan helemaal onderaan de beschrijving!

Veel succes en plezier met de winactie!

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014